ervaringen MobioT (gps tracker)

flowdyrts

Rookie
8 feb 2023
27
19
Hoi,

Ik zoek een gps tracker en liefst geen china crap.
Heeft iemand ervaring met het Nederlandse bedrijf mobiot. com dat een gps tracker levert voor alleen kosten abo? Ziet er wel interessant uit maar ik kan helemaal niks online vinden aan ervaringen wat ik wel vreemd vind. Misschien bestaat het net?

Bedankt
maarten
 
Hallo Maarten,
Ik gebruik de MobioT Tracker nu ongeveer 3 weken. Ik heb de tracker gekocht op de Motorbeurs in Utrecht. Tot nu toe ben ik er erg blij mee.
 
Meer mensen ervaring met deze tracker? Heb je hier een sim abo bij nodig?
Bij de meeste trackers is dat wel het geval. Bij deze lees ik er niets over?
 
nee geen sim abo
ik heb deze tracker nu 6 mnd, ik kan zien in een app en online site waar de fiets staat en geweest is. Ik krijg een email als deze in beweging komt. Het is geen continu tracking maar soort van pings op basis van een algoritme. Geen idee welke criteria worden gebruikt, in elk geval als deze weer langer dan 10min stil staat ofzo.
Helaas heeft de app nog geen push bericht functie zodat je gelijk met je 9mm naar buiten kan rennen, maar daar waren ze mee bezig. De helpdesk is erg makkelijk te bereiken en belde zelfs op om te vragen hoe het beviel. Ik ben er wel tevreden over maar ik heb ook een samsung smart tag ergens in de fiets verstopt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan