Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Het is niet alleen met de ZAC, maar ook het vrijrijden van RSZ is niet altijd snel uitverkocht. Voor 5 aug kon je op 3 aug nog boeken als je wilt. Zal het komen door de organisatie of de strengere keuring die ze hanteren ofzo?

600 sport/supersport bij de light in, maakt ook wel een erg groot snelheidsverschil..
Organisatie kan ik me niet voorstellen en de keuring? Tsja, strikt maar niet overdreven denk ik?

En valt mee, schijnbaar 2 rijders in light die op Assen boven de 2:00 rijden. Dat indien ik niet op mijn bek ga rijders ga lappen is een redelijke kans. In 600 sport en supersport heb je dat verschil soms ook.

Zonder chicane is (ook) heel gaaf. Vraag me wel af hoe het gaat met racen. Inhalen op die snelle stukken is erg gevaarlijk.
Denk niet gevaarlijker als voorheen met chicane. Kan me niet heugen vsn Hugenholz ri GP ooit iemand in gehaald te hebben en in Slotemaker verwacht ik dat ook niet.

Meer kans op bekers *D

Haha, heb liever een mooie strijd! Dus hoop op wat andere snelle 600 rijders.
 
Organisatie kan ik me niet voorstellen en de keuring? Tsja, strikt maar niet overdreven denk ik

tja zeg het maar, ik vind de keuring persoonlijk ook niet overdreven hoor.

Ik zie dat van het vrijrijden voor 31 aug ook nog 39 van de 40 plaatsen beschikbaar zijn.. toch heel apart, misschien voor RSZ interessant om te kijken hoe dat komt?
 
tja zeg het maar, ik vind de keuring persoonlijk ook niet overdreven hoor.

Ik zie dat van het vrijrijden voor 31 aug ook nog 39 van de 40 plaatsen beschikbaar zijn.. toch heel apart, misschien voor RSZ interessant om te kijken hoe dat komt?

Dat vrij rijden nu zoveel plaats heeft komt doordat ze dus light en 600 samen gevoegd heeft. Is nu een 2e groep vrij rijden ;)

55B78677-3092-411F-BF7B-24AF89AEB529.jpeg

Wel lekker op tijd klaar trouwens!
 
Light klasse is alles boven de 2:00 dus niet slechts 1 of 2. Er schrijven gewoon te weinig mensen op tijd in. En Zandvoort is minder populair. Maar willen we met zijn allen deze drie klasses, Light, 600 en 1000, behouden dan zullen we er denk ik voor moeten zorgen dat we wat eerder in gaan schrijven. Dan weet de organisatie ook dat ze de kosten kunnen dekken.

Voor Zondag 20 september staan er nu ook nog maar 11 ingeschreven in de 600 klasse. In de Light nog maar 17. en 35 in de 1000.
Kom op Light rijders en 600 rijders, inschrijven zodat we op 20 september geen ongelofelijke snelheidsverschillen hebben met 600 sport en supersport en light rijders door elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Voor Zondag 20 september staan er nu ook nog maar 11 ingeschreven in de 600 klasse. In de Light nog maar 17. en 35 in de 1000.
Kom op Light rijders en 600 rijders, inschrijven zodat we op 20 september geen ongelofelijke snelheidsverschillen hebben met 600 sport en supersport en light rijders door elkaar.

tx, meteen maar ingeschreven voor de 1000 alweer vol zit!
 
Dag vrij rijden Light op 19 september te koop. (is verkocht)
Vanwege een knieblessure kan mijn zoon niet rijden. Dus als iemand interesse heeft dan hoor ik het graag.
Is verkocht
 
Laatst bewerkt:
Ben ik trouwens de enige hier die het een lachertje vind dat wij 230€ moeten ophoesten voor 4 sessies (1000’s bij elkaar en 600 + light bij elkaar) en je doodleuk voor 190€ 5 sessies kunt vrij rijden de 31e?
De ZACers zouden toch meer rijtijd moeten krijgen voor minder geld 😂
 
Ben ik trouwens de enige hier die het een lachertje vind dat wij 230€ moeten ophoesten voor 4 sessies (1000’s bij elkaar en 600 + light bij elkaar) en je doodleuk voor 190€ 5 sessies kunt vrij rijden de 31e?
De ZACers zouden toch meer rijtijd moeten krijgen voor minder geld 😂

Je mag bij de OW gaan rijden voor hetzelfde en nog een sessie minder? :P
 
Dat heeft niets met mijn vraag/opmerking te maken maar is inderdaad wel waar.
Iets serieuzer, vrij rijden is vaak makkelijker vol te krijgen door een breder publiek. Voor races is minder interesse verhoudingsgewijs en de niet altijd gevulde dagen moeten uit eindelijk ook betaald worden. RSZ heeft ook echt weleens toegelegd op dagen die ze organiseren en dan gaan wij ook niet zeggen ah kom, we betalen pp wel 400 euro.

Maar ik snap je punt hoor.

herstel Roy....voor meer nog. 12 september€270 plus €30 daglicentie maakt €300 voor 2x qualy en een race van 12 rondes

Hoppa.
Maar misschien wel zo'n type 2 (oid) geluidsdag? Die zijn ook weer wat duurder.
 
Iets serieuzer, vrij rijden is vaak makkelijker vol te krijgen door een breder publiek. Voor races is minder interesse verhoudingsgewijs en de niet altijd gevulde dagen moeten uit eindelijk ook betaald worden. RSZ heeft ook echt weleens toegelegd op dagen die ze organiseren en dan gaan wij ook niet zeggen ah kom, we betalen pp wel 400 euro.

Maar ik snap je punt hoor.



Hoppa.
Maar misschien wel zo'n type 2 (oid) geluidsdag? Die zijn ook weer wat duurder.

is inderdaad type 2 dag
 
Terug
Bovenaan Onderaan