Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

maar het is dat ik de 31e niet kan, maar anders had ik er gewoon bij geweest voor die paar 10tjes meer dan vrij rijden.
te jammer dat de rest van de klasses slecht bezet is

Zie nu dat de 600 van de 20 op 1 plek na vol zit. Light heeft nog 10 van de 20 plekken. 1000 nog 11 van de 40 plekken.

Bij de 600 wel de vraag hoeveel f1 en hoeveel f2 rijders...
 
Compensatie kanon of nieuwe 600???
600 2017 20200815_114643.jpg
 
Ben ik trouwens de enige hier die het een lachertje vind dat wij 230€ moeten ophoesten voor 4 sessies (1000’s bij elkaar en 600 + light bij elkaar) en je doodleuk voor 190€ 5 sessies kunt vrij rijden de 31e?
De ZACers zouden toch meer rijtijd moeten krijgen voor minder geld 😂
Naast dat wat Roy zegt, hebben ze natuurlijk naast de baan ook nog meer werk van een competitie. Puntentelling/klassementen bijhouden. Kosten van bekers etc etc. Dus ik snap het verschil wel opzich.
 
Roy is getrouwd met de ZAC dus verwacht vanuit zijn kant geen kritiek.

Heb mezelf ingeschreven voor de Sport 600 maandag, die 310 euro voor de racers + daglicentie + 50 euro jaarlijkse geldklopperij deed wel pijn :X

Grapjas. Ben het vaak genoeg niet met Frank eens maar zoals gezegd zo bizar zijn de prijzen nog niet.
Staat iedereen vrij om te gaan vrij rijden, hou je veel geld in je zak.

Wist trouwens niet dat je met een daglicentie ook die 50 euro administratiekosten moest dokken? Wel wat veel voor 1 race dan ja.
 
Grapjas. Ben het vaak genoeg niet met Frank eens maar zoals gezegd zo bizar zijn de prijzen nog niet.
Staat iedereen vrij om te gaan vrij rijden, hou je veel geld in je zak.

Wist trouwens niet dat je met een daglicentie ook die 50 euro administratiekosten moest dokken? Wel wat veel voor 1 race dan ja.
Ja klopt, moet ook met daglicentie. Maar goed ik wil in sept ook nog racen (of de sprintraces óf endurance) dus ik moet er toch aan.
 
Iets verzachten, dan is het eigenlijk 285, die andere 25 is voor bij je 2e dag 😉
Misschien volgend jaar maar gelijk de jaarlicentie en registratie betalen.
Dan ben je daar in een keer vanaf.

Dit jaar vanwege Corona vond ik het een beetje onzeker dus maar met daglicenties werken.

Maar blijf de 50 euro administratiekosten geldklopperij vinden.
 
Misschien volgend jaar maar gelijk de jaarlicentie en registratie betalen.
Dan ben je daar in een keer vanaf.

Dit jaar vanwege Corona vond ik het een beetje onzeker dus maar met daglicenties werken.

Maar blijf de 50 euro administratiekosten geldklopperij vinden.

Ik had de jaarlicentie al en toen vloog de stront tegen de ventilator...

Ik denk dat je je niet moet vergissen in de tijd die er buiten circuitdagen in gestoken word.
Simpel voorbeeld, regel eens een bbq met ritje voor 10man gaat toch meer tijd in zitten dan je denkt.

Maar feit blijft dat in (normale) jaren er denk ik meer dan genoeg verdient word, denk niet dat RSZ droog brood als lunch krijgt 😝
 
Ik had de jaarlicentie al en toen vloog de stront tegen de ventilator...

Ik denk dat je je niet moet vergissen in de tijd die er buiten circuitdagen in gestoken word.
Simpel voorbeeld, regel eens een bbq met ritje voor 10man gaat toch meer tijd in zitten dan je denkt.

Maar feit blijft dat in (normale) jaren er denk ik meer dan genoeg verdient word, denk niet dat RSZ droog brood als lunch krijgt 😝
Dat klopt, gaat veel tijd in zitten. Maar als het goed is zou dat in het inschrijfgeld verwerkt moeten zijn :)
 
Ben ik trouwens de enige hier die het een lachertje vind dat wij 230€ moeten ophoesten voor 4 sessies (1000’s bij elkaar en 600 + light bij elkaar) en je doodleuk voor 190€ 5 sessies kunt vrij rijden de 31e?
De ZACers zouden toch meer rijtijd moeten krijgen voor minder geld 😂
Buiten de extra tijd naast het racen wordt er ook veel tijd verloren met het opstellen en de out- en inlap. En er zijn veel rijders die geen 10 ronden halen in een normale sessie dus de sessies zijn ook nog langer :].

Wat me opvalt bij een gewone circuitdag is dat de sessies korter zijn, laatst bij Racecracks waren de sessies slechts 17 minuten, bij 13 minuten beginnen ze al met afvlaggen :(
 
Zie nu dat de 600 van de 20 op 1 plek na vol zit. Light heeft nog 10 van de 20 plekken. 1000 nog 11 van de 40 plekken.

Bij de 600 wel de vraag hoeveel f1 en hoeveel f2 rijders...
Nu is er nog plek in zowel de 1000 als 600. Zal het een beetje bluf geweest zijn?

Tja F1 of F2 maakt niet uit, rijd gezamenlijk toch :)

Zin in morgen, hopelijk blijft het droog.
Het moet ook wel, zie bovenstaand verhaal over regenbanden 😅
 
Nu is er nog plek in zowel de 1000 als 600. Zal het een beetje bluf geweest zijn?

Tja F1 of F2 maakt niet uit, rijd gezamenlijk toch :)

Zin in morgen, hopelijk blijft het droog.
Het moet ook wel, zie bovenstaand verhaal over regenbanden 😅

Ja ach. Ik zie wel. Hopelijk beetje leuke strijd dan is het voor mij goed. Ben wel benieuwd hoe snel ik de eerste lap :P

Klopt, maar wel voor het kampioenschap en de bekertjes ;)

Ziet er op buienradar goed uit!

Wij staan nu tegenover box 17, daarover gesproken... fucking hell! 150 voor een box en nog eens 75!!!! als je de avond ervoor erin wil |(
 
Wat rijd jij nu op zandvoort dan Roy?
Ik rijd in de rookies mee morgen, m`n tijd daar is 2.02 dus zal er om hangen denk ik dat lappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan