Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Stel als RSZ in het technisch reglement iets opneemt dat we ook opmerkelijk vinden hebben we er vast ook een mening over maar zullen we er waarschijnlijk wel aan voldoen om lekker te kunnen racen.

Zo zie ik het nu ook. Vooropgesteld: ik vind het ook echt een heel een rare regeling en sta er ook niet achter. Maar het is niet zo dat je je bijvoorbeeld moet laten vaccineren om mee te mogen doen. Het is even een gedoe maar dan kunnen we weer lekker een dagje knallen!

Snap dat voor sommigen het een principe kwestie is, en dat mag ook. RSZ regelt het wel netjes!
Exact dit.. ben zeker geen voorstander want je wordt eigenlijk verplicht als je wat wil (racen, stappen, uiteten) maarja.. Ik wil wel graag weer ''normaal'' wat dingen doen en heb geen zin elke keer zoveel uur van tevoren zo'n stok in m'n neus te laten rammen dus dan maar prikken en lekker racen :]
 
Even nagevraagd voor de zekerheid, op Spa wel een mondkap, maar een test/vaccinatie bewijs is niet nodig.
Voor Assen maar een testafspraak gemaakt, kan allemaal net qua tijd.
Zondag vertrekken naar Spa, maandagavond thuis, dinsdag testen, woensdag naar Assen.

Het is dat ik het voor de lol doe, anders was ik gestopt :+
 
Exact dit.. ben zeker geen voorstander want je wordt eigenlijk verplicht als je wat wil (racen, stappen, uiteten) maarja.. Ik wil wel graag weer ''normaal'' wat dingen doen en heb geen zin elke keer zoveel uur van tevoren zo'n stok in m'n neus te laten rammen dus dan maar prikken en lekker racen :]
Maar het is niet “normaal” om maar een prikje te gaan halen om ergens aan deel te mogen nemen. Het testen voor toegang is een zwak alternatief, omdat de regering niet in 1 klap een groot deel van de bevolking buitenspel kan zetten. Dat heeft nog een paar maandjes meer tijd nodig. Maargoed, in September/oktober zijn we toch weer terug bij af zegt mijn gevoel. Voor nu nog maar even wat leuke dingen doen dan 🤣🤣
 
Nou ik was al van plan dit jaar een zac mee te pakken. Had 13 oktober al geboekt maar last moment een plekje voor zondag weten te bemachtigen. Ben de dag ervoor toch al daar voor de 501, lekker marathon motor weekend
 
Nou ik was al van plan dit jaar een zac mee te pakken. Had 13 oktober al geboekt maar last moment een plekje voor zondag weten te bemachtigen. Ben de dag ervoor toch al daar voor de 501, lekker marathon motor weekend

Jullie hebben nog hulp nodig he? Zo aan het einde van de dag O-)

2 dagen is goed te doen, 3 begin je pas echt op stoom te komen!
 
Snap waarom, maar die hoeven dus niet aan te kondigen. 2 jaar geleden hadden we die gsxr dag ook voor de 501. Je mocht er zo op maar niet met je aanhanger.
 
Dus ik mag niet om 15:00uur al aankomen met mijn aanhanger op zaterdag om nog even te kijken bij de de 501? :X
Noem mijn naam en de deuren gaan voor je open :+

Scared Open Door GIF by Amazon Prime Video
 
Terug
Bovenaan Onderaan