Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

CB2E5BCD-7657-41A3-8ED7-F2CFFB2010B6.jpeg

Hier ook alles heel thuis maar die laatste race bij de 600 was zonde, kreeg je na 4 rondes code 60 nog ff 1,5 ronde groen. Alles afgekoeld, dus kan me voorstellen dat wie er in de laatste rondes af lag er daardoor aflagen ☹️
 
Veel valpartijen gisteren idd, werd ook best agressief gereden in de beginfase bij ec1000 vond ik, plastic vloog in het rond , maar das misschien omdat ik 3 jaar niet geraced heb 🤣
Hopelijk gaat het ok met die jongen die in de ramshoek lag in race 2 , zag er niet best uit...
Rae 3 heb ik laten schieten met dank aan de bijwerkingen van pfizer , oververmoeid en hoofdpijn 😡
Code 60 blijft voor veel mensen toch moeilijk ,ongeveer 60km moet je toch wel kunnen doen, nu reden er weer lui dik over 80 tegen de 100 om zo bij hun voorliggers te kunnen aanhaken , onsportief ....
 
Ja ik zat nog ff terug te neuzen ik geloof dat 4m34 juist zou zijn.
In mijn eigen tijden zie ik nu dat ik rond de 4min heb gereden. Ook te snel dus. In de 600 race was het gat voor mij iig wel gelijk als ik kijk naar de tijden van Randy. Achter mij, werd verteld, was het gat wel kleiner geworden.

Om het eerlijker te maken voorstellen dat iedere volle ronde sneller dan 4m15 10s straftijd is?
Dan let je wel op je snelheid in de kwali en races lijkt me?
Of gaat dat te ver?
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
Ja ik zat nog ff terug te neuzen ik geloof dat 4m34 juist zou zijn.
In mijn eigen tijden zie ik nu dat ik rond de 4min heb gereden. Ook te snel dus. In de 600 race was het gat voor mij iig wel gelijk als ik kijk naar de tijden van Randy. Achter mij, werd verteld, was het gat wel kleiner geworden.

Om het eerlijker te maken voorstellen dat iedere volle ronde sneller dan 4m15 10s straftijd is?
Dan let je wel op je snelheid in de kwali en races lijkt me?
Of gaat dat te ver?
Vind ik wel een goed plan, maar wsl moeilijk bij te houden voor timekeeping ..ik zal mijn tijden ook eens checken, ik zag zelf op een gegeven moment 80km 😎 om de afstand met de groep voor mij gelijk te houden maar die groep liep aanzienlijk op mij uit tijdens de code60.
 
Vind ik wel een goed plan, maar wsl moeilijk bij te houden voor timekeeping ..ik zal mijn tijden ook eens checken, ik zag zelf op een gegeven moment 80km 😎 om de afstand met de groep voor mij gelijk te houden maar die groep liep aanzienlijk op mij uit tijdens de code60.
Denk dat dat nog wel mee valt, kwestie van rondetijden bekijken. Ik kan het in een paar seconden zien aan de tijdlijst op race results.

Maar goed, wellicht dat RSZ hier zelf al wel wat mee gaat doen.
 
Was erg leuk gister! Helaas waren er erg veel (te) snelle mannen in de light klasse 😅
Klopt.
In de kwalificatie waren er 3 rijders die een 1.55 reden en 1 die een 1.56.3 reed.

Ik geloof er niets van dat die mensen nog nooit sneller dan 1.58 hebben gereden.
Van eentje weet ik het namelijk zeker.
Die reed vorig jaar nog in de sport1000

Ik begrijp dat je graag wil racen, maar wanneer je te laat bent met inschrijven, vind ik het niet netjes om dan maar in een langzamere klasse in te schrijven.
Nu pik je de plek in van iemand die wel in die langzamere klasse hoort.

Persoonlijk had ik voor deze race nog nooit sneller dan 1.58 gereden.
Tijdens de races kwam ik tot een 1.56.0

Nu twijfel ik over de laatste race.
Ik had me al ingeschreven voor de lightcup, omdat ik niet verwachtte dat ik onder die 1.58 zou komen.
Op de site van rsz staat dat je in de voorlaatste race (gisteren dus) niet meer overgezet wordt.
Maar ik sta vanaf vorige race bovenaan en zou heel graag kampioen willen worden.
 
Klopt.
In de kwalificatie waren er 3 rijders die een 1.55 reden en 1 die een 1.56.3 reed.

Ik geloof er niets van dat die mensen nog nooit sneller dan 1.58 hebben gereden.
Van eentje weet ik het namelijk zeker.
Die reed vorig jaar nog in de sport1000

Ik begrijp dat je graag wil racen, maar wanneer je te laat bent met inschrijven, vind ik het niet netjes om dan maar in een langzamere klasse in te schrijven.
Nu pik je de plek in van iemand die wel in die langzamere klasse hoort.

Persoonlijk had ik voor deze race nog nooit sneller dan 1.58 gereden.
Tijdens de races kwam ik tot een 1.56.0

Nu twijfel ik over de laatste race.
Ik had me al ingeschreven voor de lightcup, omdat ik niet verwachtte dat ik onder die 1.58 zou komen.
Op de site van rsz staat dat je in de voorlaatste race (gisteren dus) niet meer overgezet wordt.
Maar ik sta vanaf vorige race bovenaan en zou heel graag kampioen willen worden.
Rsz zet je over dus tenzij je zelf echt met klem zegt dat je in de snellere klasse wil rijden rij je de laatste ook gewoon in light. Dat is gewoon de regels volgen en toevallig nu in jouw voordeel.

Nette verbetering trouwens!
 
Klopt.
In de kwalificatie waren er 3 rijders die een 1.55 reden en 1 die een 1.56.3 reed.

Ik geloof er niets van dat die mensen nog nooit sneller dan 1.58 hebben gereden.
Van eentje weet ik het namelijk zeker.
Die reed vorig jaar nog in de sport1000

Ik begrijp dat je graag wil racen, maar wanneer je te laat bent met inschrijven, vind ik het niet netjes om dan maar in een langzamere klasse in te schrijven.
Nu pik je de plek in van iemand die wel in die langzamere klasse hoort.

Persoonlijk had ik voor deze race nog nooit sneller dan 1.58 gereden.
Tijdens de races kwam ik tot een 1.56.0

Nu twijfel ik over de laatste race.
Ik had me al ingeschreven voor de lightcup, omdat ik niet verwachtte dat ik onder die 1.58 zou komen.
Op de site van rsz staat dat je in de voorlaatste race (gisteren dus) niet meer overgezet wordt.
Maar ik sta vanaf vorige race bovenaan en zou heel graag kampioen willen worden.
Snelste tijd race 3 600 Light was een 1:54.550 😅

PS. @Roy "R"acing Jij ging lekker gister man! 👌
 
Op de site van rsz staat dat je in de voorlaatste race (gisteren dus) niet meer overgezet wordt.
Maar ik sta vanaf vorige race bovenaan en zou heel graag kampioen willen worden.
Regels zijn regels, je kan niet meer overplaatst worden en dus rij je ook die race in de Light en kun je als kampioen volgend jaar de Sport1000 proberen ;) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan