Ik had mijn pitlimiter aangezet maar die werktblijkbaar alleen in de eerste versnellingEn toch vond ook ik dat lastig, zonder teller of wat heb m'n best gedaan liep niet in op de groep voor me en een aantal keer achter me gekeken.
Maar nu ik de gps camera beelden check zat ik ook stukken op de 75kmh en dan weer 61/63.
Was echt super leuk! Gave ervaringNetjes hoor,Was mijn derde circuitdag ooit blij met 2:01 hopelijk volgende race onder de 2:00
Ik denk dat je mij bedoeld, je reed achter mij, tijdens de code 60, maar ging steeds naast mij rijden en steeds harder, dus ik moest wel harder om je achter mij te houden, dat probeerde ik duicelijk te makenIk reed 60 en er kwam telkens een rijder naast me die maar zat te gebaren dat ik door moest rijden. Op een gegeven moment reden we 80 en nog bleef hij gebaren. Vervolgens komt hij voorbij voor de strubben en gaat dan in de strubben zo'n beetje stil staan om mij weer langs te laten. pfffff 60 is 60, dus als jij het was, blijf er de volgende keer gewoon achter of ga er gewoon voorbij maar val een ander niet lastig. Toen het groen werd, was je er als een haas voorbij. Dat deed je dan weer goed
geen idee wie het was. maar gezien jouw verhaal was jij het niet. degene waar ik het over had probeerde mij niet achter zich te houden. ik heb zelfs nog gebaard dat hij voor mocht als hij dat zo graag wilde.Ik denk dat je mij bedoeld, je reed achter mij, tijdens de code 60, maar ging steeds naast mij rijden en steeds harder, dus ik moest wel harder om je achter mij te houden, dat probeerde ik duicelijk te maken, je haalde mij ,volgens mij net onder code 60 in, maar waarschijnlijk had je de code60 vlag gemist?
Btw in de strubben verschakelde ik me denk dat je dat bedoeld ...
Excuus voor de consternatie ✌
Oh nou ja, blijft problematisch die code 60geen idee wie het was. maar gezien jouw verhaal was jij het niet. degene waar ik het over had probeerde mij niet achter zich te houden. ik heb zelfs nog gebaard dat hij voor mocht als hij dat zo graag wilde.
Denk dat het ook scheelde dat er niet 3 verschillende startplekaanduidingen op het asfalt stonden maar alleen de motogp startplekken met nummer.Gelukkig was de startprocedure nu wel duidelijk.
Nog nooit zo snel kunnen starten na opstellen op circuit
En toch ging het nog een aantal keer fout bij de 600. Race 2 stond er ook iemand op mijn plekGelukkig was de startprocedure nu wel duidelijk.
Nog nooit zo snel kunnen starten na opstellen op circuit
NopeKomt er eigenlijk nog een race bij tussen de endurance en laatste race in Oktober?
Klopt.Denk dat het ook scheelde dat er niet 3 verschillende startplekaanduidingen op het asfalt stonden maar alleen de motogp startplekken met nummer.
Thanks, nou ja, 3x 3e. Moet natuurlijk 2x 1e zijn he?
Prima tijd en verder in het seizoen gaat iedereen nu eenmaal harder rijden en omdat ze nu niet meer overgezet worden is de top van de light ook gewoon snel.Ik reed als snelste tijd een 1:59.464 en gemiddeld 2:00 wat goed was voor een beste klassering van P13 in de 600
Ah lekker! En nu verslaafd en de rest van de races ook mee rijden?Was mijn eerste race haha Heb geen idee
Hoe doe je dat in de pitstraat dan? Als je op de motor geen mogelijkheid van snelheidsmeter hebt dan moet je een keer met iets van GPS een versnelling en 60 bekijken en dan je toeren bekijken.En toch vond ook ik dat lastig, zonder teller of wat heb m'n best gedaan liep niet in op de groep voor me en een aantal keer achter me gekeken.
Maar nu ik de gps camera beelden check zat ik ook stukken op de 75kmh en dan weer 61/63.
Dat zijn wel heel veel toeren om 4 rondes te rijden. Had ik eerst ook, maar nadeel is dat als het groen word je net ff te lang bezig bent. Dus gewoon op de teller.Ik had mijn pitlimiter aangezet maar die werkt blijkbaar alleen in de eerste versnellingmoet mijn motor nog wat leren kennen
Ik reed 60 en er kwam telkens een rijder naast me die maar zat te gebaren dat ik door moest rijden. Op een gegeven moment reden we 80 en nog bleef hij gebaren. Vervolgens komt hij voorbij voor de strubben en gaat dan in de strubben zo'n beetje stil staan om mij weer langs te laten. pfffff 60 is 60, dus als jij het was, blijf er de volgende keer gewoon achter of ga er gewoon voorbij maar val een ander niet lastig. Toen het groen werd, was je er als een haas voorbij. Dat deed je dan weer goed
60 is gewoon 60. Als jouw teller afwijkt moet je dus bekijken wat 60 op jouw teller is. Dat is een ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.60 is 60, maar wat is dan 60 hea? Volgens mij kan ik wel 75 rijden op m’n teller en dat is dan 60kmh GPS. Iets met tandwielverhouding die niet meer origineel is en verschilt per rijder.
Nou, dat viel bij de 600 wel tegen, tenminste. Ik vond dat ik wel "lang" moest wachten. Misschien de volgende keer maar met 30 door de pitstraat om dan halverwege de opwarm ronde pas gas te geven?Gelukkig was de startprocedure nu wel duidelijk.
Nog nooit zo snel kunnen starten na opstellen op circuit
Die dacht zeker nog steeds de startopstelling van de kwali te moeten gebruiken?En toch ging het nog een aantal keer fout bij de 600. Race 2 stond er ook iemand op mijn plek.
Verder ook chaotische races met veel crashes en inhalen tijdens geel en zelfs code60. Verder wel erg mooi dagje gehad.
Komt er eigenlijk nog een race bij tussen de endurance en laatste race in Oktober?
Dat begrijp ik uiteraard, echter nog nooit de moeite genomen om te kijken op de GoPro wat nu 60 echte KM`s zijn.60 is gewoon 60. Als jouw teller afwijkt moet je dus bekijken wat 60 op jouw teller is. Dat is een ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.
(Nogmaals, zoals ik al aangaf reed ik dus ook te snel, dus als Frank er een tijdstraf op had gezet had ik die ook gekregen én geaccepteerd)
Nu weet je dat je het nodig hebt dus ff polsen en de volgende keer weet je hetDat begrijp ik uiteraard, echter nog nooit de moeite genomen om te kijken op de GoPro wat nu 60 echte KM`s zijn.
Wat ik overigens wel erg storend vond waren die kut KTM 390 dingen in de baan. Die ventjes proppen hem overal tussen en lopen naar iederen te gebaren en zwaaien. misschien nog wel hinderlijker als een 1000cc om je heen hebben rijdende SSP heren zullen er weinig last van gehad hebben gok ik zo, maar wat verder naar achteren in de SP heb ik behoorlijk wat momentjes gezien en mee gemaakt met die dingen.
Haha herkenning van hier en zie je wel is voorbij komen op AssenThanks, nou ja, 3x 3e. Moet natuurlijk 2x 1e zijn he?
Maar sorry voor de vraag, kennen wij elkaar verder ook of gewoon herkenning van de startlijsten?
Prima tijd en verder in het seizoen gaat iedereen nu eenmaal harder rijden en omdat ze nu niet meer overgezet worden is de top van de light ook gewoon snel.
Ah lekker! En nu verslaafd en de rest van de races ook mee rijden?
Hoe doe je dat in de pitstraat dan? Als je op de motor geen mogelijkheid van snelheidsmeter hebt dan moet je een keer met iets van GPS een versnelling en 60 bekijken en dan je toeren bekijken.
Dat zijn wel heel veel toeren om 4 rondes te rijden. Had ik eerst ook, maar nadeel is dat als het groen word je net ff te lang bezig bent. Dus gewoon op de teller.
Probeer altijd het nummer van zo iemand te zien om dan later hem toch even te spreken. Misschien vergiste hij zich of heeft hij gewoon een verkeerde gedachte of wellicht deed jezelf toch iets fout.
60 is gewoon 60. Als jouw teller afwijkt moet je dus bekijken wat 60 op jouw teller is. Dat is een ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.
(Nogmaals, zoals ik al aangaf reed ik dus ook te snel, dus als Frank er een tijdstraf op had gezet had ik die ook gekregen én geaccepteerd)
Nou, dat viel bij de 600 wel tegen, tenminste. Ik vond dat ik wel "lang" moest wachten. Misschien de volgende keer maar met 30 door de pitstraat om dan halverwege de opwarm ronde pas gas te geven?
Die dacht zeker nog steeds de startopstelling van de kwali te moeten gebruiken?
Inhalen onder geel en code 60 dan niet gemerkt maar dat zou race control er eigenlijk ook uit moeten halen.
En zoals Dennis al zei, nope. Dus ik zie jullie oktober pas weer.
31 juli en 1 augustus zit ik op de Hockenheim ring met Eybis en 3-4 september op Hengelo als het allemaal doorgaat...
Straffen is niet leuk maar heel simpel als er meerdere ronden code 60 was; iedereen met een rondetijd onder de 4:34 (of hoeveel was het) zit fout!Een spel zonder spelregels is geen spel meer, wat is een overwinning dan waard? Snap dat gedoe met >60kmh rijden nooit, rij je een gat dicht naar iemand die van je weg reed onder code 60 en wat dan, dan prik je hem er langs in de laatste ronde en kan je je op de borst slaan dat je hebt gewonnen? Snap best dat 60 vs 65kmh moeilijk is, maar heb meermaals meegemaakt dat men gewoon 80 ging rijden, dan ben je gewoon de boel aan het zieken. Worden er eigenlijk straffen voor uitgedeeld, of is het net als bij de f1, als het merendeel het doet dan straffen we maar niet?
1:55 op een 390 is wel netjesEn dat toestaan van kinderen op lichte motoren tijdens andere klassen moet ook stoppen. De rijden hun eigen race en kennen 1 stand, dood of de gladiolen. Combineer dat met dat het vaak toppers zijn in hun klasse die gewend zijn om veel harder te racen dan amateurs in het ZAC en het levert gewoon echt altijd gedoe op. Heb het nu al zo vaak gezien dat het niet goed mengt, trackdays in binnen en buitenland, races, het is echt altijd gezeik. Volgens mij zijn ze op veel trackday organisators ook niet meer welkom, aantal jaar geleden zag je het nog wel maar tegenwoordig eigenlijk niet meer.
Tot nu toe geen straffen maar als je er winst uithaalt heb ik daar geen bezwaar tegen eigenlijk.Een spel zonder spelregels is geen spel meer, wat is een overwinning dan waard? Snap dat gedoe met >60kmh rijden nooit, rij je een gat dicht naar iemand die van je weg reed onder code 60 en wat dan, dan prik je hem er langs in de laatste ronde en kan je je op de borst slaan dat je hebt gewonnen? Snap best dat 60 vs 65kmh moeilijk is, maar heb meermaals meegemaakt dat men gewoon 80 ging rijden, dan ben je gewoon de boel aan het zieken. Worden er eigenlijk straffen voor uitgedeeld, of is het net als bij de f1, als het merendeel het doet dan straffen we maar niet?
En dat toestaan van kinderen op lichte motoren tijdens andere klassen moet ook stoppen. De rijden hun eigen race en kennen 1 stand, dood of de gladiolen. Combineer dat met dat het vaak toppers zijn in hun klasse die gewend zijn om veel harder te racen dan amateurs in het ZAC en het levert gewoon echt altijd gedoe op. Heb het nu al zo vaak gezien dat het niet goed mengt, trackdays in binnen en buitenland, races, het is echt altijd gezeik. Volgens mij zijn ze op veel trackday organisators ook niet meer welkom, aantal jaar geleden zag je het nog wel maar tegenwoordig eigenlijk niet meer.
Ah vandaar! Schiet me de volgende keer even aan. Heb een slecht geheugen maar zal mijn best doenHaha herkenning van hier en zie je wel is voorbij komen op AssenBen vaak op Assen te vinden namens 2TheExperience
En dit word inderdaad niet mijn laatste race hahaWat is dat leuk zeg!
Even hardop denkend, die 4.34 is theoretisch denk ik? Lengte van de baan zal niet over de ideale lijn zijn gemeten dus ik kan me voorstellen dat er iets fluctuaties in die tijd kan zijn?Straffen is niet leuk maar heel simpel als er meerdere ronden code 60 was; iedereen met een rondetijd onder de 4:34 (of hoeveel was het) zit fout!
Makkelijker kan niet, lijkt me.
1:55 op een 390 is wel netjesIn de Light heb ik ook wel eens op gereden met zo'n 390 maar daar kon ik zeg maar nog wat van leren qua bochtensnelheid. Op het rechte stuk ga ik er op vermogen makkelijk voorbij maar we reden ongeveer dezelfde rondetijd, dus ja...
Zeker. Maar moet nog knippen, dat duurt ff.Is er ook weer gefilmd trouwens? mooi om te zien vind ik altijd.
Jazeker, alleen in race 3 gezien. Rijder #169. Heb hem in de uitloopronde goed bekeken en was echt een Pani.Panigale niet gezien trouwens?