Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Eens. Er kan ook nog eens van alles fout gaan. En wat als je zonder helpers komt?
Wat mij betreft doen ze een race afstand die redelijkerwijs op een tankinhoud uit te rijden is.
In een race kan ook van alles fout gaan, dat is racen.
Maar ik wat Robin al zegt, als het goed is heb je alleen een paar liter benzine nodig dus altijd wel iemand uit een andere klasse die je kan/wil helpen.
 
Mwa, mooi doel. Nog 8 maanden om te trainen voor een 50 minuten marathon 👌🏻👌🏻
En wat nou als iedereen ff snel 5 liter gaat tanken overvloed hete motor ideaal 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: M14
Mwa, mooi doel. Nog 8 maanden om te trainen voor een 50 minuten marathon 👌🏻👌🏻
En wat nou als iedereen ff snel 5 liter gaat tanken overvloed hete motor ideaal 😅
er komt vast een oplossing😉👌, wat jij zegt zit ook waarheid in. beter dat RSZ zijn intent deelt dat lijkt mij bij deze opzet wel op zijn plek. bijna 50 minuten knallen en dan vlak voor het einde stil te komen is ook meer dan zuur
 
laat ze maar een pitstop doen, de meesten gaan dat simpelweg gewoon niet redden op 1 tank, pitstop ertussen heeft wel wat vind ik. leuk idee iig, weer eens wat anders👌

En je kunt even gaan plassen en wat drinken :+

Temptation Island Lol GIF by RTL
 
nog 2,5 maand en dan mogen we weer :)
Gezien de inschrijvingen die er nu al zijn worden het volle startvelden. (in ieder geval bij de Light en de sport 1000)
Heb er nu al zin in!!!!!!
 
Mwa, mooi doel. Nog 8 maanden om te trainen voor een 50 minuten marathon 👌🏻👌🏻
En wat nou als iedereen ff snel 5 liter gaat tanken overvloed hete motor ideaal 😅
Nou, ik mag hopen dat iedereen zijn verstand meeneemt en dus zorgt dat hij/zij niet zichzelf en de motor in de hens zet.
Maar ik dénk dat RSZ idd gaat zeggen dat je minimaal 5 min pit tijd moet hebben.

er komt vast een oplossing😉👌, wat jij zegt zit ook waarheid in. beter dat RSZ zijn intent deelt dat lijkt mij bij deze opzet wel op zijn plek. bijna 50 minuten knallen en dan vlak voor het einde stil te komen is ook meer dan zuur
Ze hebben nog even de tijd. En stil vallen is dan toch je eigen schuld, dan moet je dus op tijd binnen komen voor die paar liter. Ik weet vrij precies hoeveel liter ik verbruik op een rondje, dat is vrij makkelijk om te rekenen naar tijd, kwestie van een keer kijken hoeveel er in kan en dan ff de rekenmachine erbij.
Maar wat @jbt al zegt, zijn er wss maar weinig die het 50min non stop volhouden.

nog 2,5 maand en dan mogen we weer :)
Gezien de inschrijvingen die er nu al zijn worden het volle startvelden. (in ieder geval bij de Light en de sport 1000)
Heb er nu al zin in!!!!!!

:^
Ik heb er zin aan. Ik vind dat ik een leuke kalender heb met veel verschillende banen :)
 
Gewoon zo'n jerrycan om snel te vullen zoals in de motorcross gebruikt wordt ?

Ik heb geen ervaring met wedstrijden, maar zou zo mee doen met die 50 minuten.
Dat maakt het juist leuk volgens mij.
 
Na jaren afwezigheid ga ik ook weer eens wat rondjes rijden. In de 1000 light ingeschreven en dan maar kijken waar het schip strandt.

Zie ik goed dat explosafe niet meer hoeft? Zou echt beter zijn, wat een zooi is dat!
 
Na jaren afwezigheid ga ik ook weer eens wat rondjes rijden. In de 1000 light ingeschreven en dan maar kijken waar het schip strandt.

Zie ik goed dat explosafe niet meer hoeft? Zou echt beter zijn, wat een zooi is dat!
Dat is heel wat jaartjes geleden dat dat verplicht was want ik heb het er bij RSZ nog nooit in gehad.
 
Denk dat ik van 2010 tot 2012 meerdere races meedeed en daarna tot 2015 1 a 2 races per seizoen. Die laatste jaren hoefde het misschien al niet meer dat weet ik niet.

Volgende week de CBR 929 op de testbank en als ie een beetje lekker loopt ben ik er verder wel klaar voor. Mag van mij April worden....
 
Denk dat ik van 2010 tot 2012 meerdere races meedeed en daarna tot 2015 1 a 2 races per seizoen. Die laatste jaren hoefde het misschien al niet meer dat weet ik niet.

Volgende week de CBR 929 op de testbank en als ie een beetje lekker loopt ben ik er verder wel klaar voor. Mag van mij April worden....
welkom terug! gaan de jongens van Team bocht gemist ook weer rijden? daar ging jij toch mee om?
 
Terug
Bovenaan Onderaan