Even open, maar niet op het circuit

@TS: Let wel op dat het óók in Dld. kan regenen _O-

Nou en? Trekken die Duitsers zich ook niks van aan. Op de terugreis van de Route des Grandes Alpes kreeg ik een onweersbui onderweg bij Koblenz. Er stonden borden van max 80 bij natte wegen. De moffen duitsers bleven met 160+ doorknallen. Ik dacht nog van 'dat dat goed gaat'. Dat ging het dus ook niet. Heb een uur in de stromende regen moeten wachten totdat de rommel weer opgeruimd was B|

P1000464.jpg


Maar verder kan je wel lekker doorrijden bij onze oosterburen :]
 
Nee, dat is een alien die als (zanger) vermomd is.

Zijn eerste woorden waren "Bring me to your leader". In het duits weet ik het niet precies, iets met fuhrer of zoiets. Dan wees iedereen naar boven, naar het ruimteschip waar Heino (de alien) naar beneden was gebeamd.
 
Bij heijen de grens over dan kun je tot aan Kamp Lintfort net zo hard als je wilt. Is overignes ook een heel rustig stuk. Bij Arnhem is het over het algemeen veel drukker.

Als je vanuit Rotterdam komt is het de a15 afrijden dan de a50 op en dan de a73 op en dan de a77 en die komt uit op de grensovergang.
 
Dit heb ik inderdaad ook in andere topic's gelezen na de zoekfunctie,. Kan alleen niet vinden welke kant ik op moet rijden.

Ahrnhem Oberhausen las ik ergens.? Ik kom zelf uit de omgeving van Rotterdam.

Tja aansprakelijkheid,. Was niet van plam om het te gek te maken, maar wil wel een keer een stukje rijden zonder op de teller te hoeven kijken.

Snap de lol dan niet...je gaat toch alleen maar Autobahen om te kijken hoe hard dat ding gaat (reken nog op zo'n 20% tellerafwijking)? Vanuit R-dam naar Duitsland om een stukje te rijden zonder op je teller te kijken, ga dan de Eiffel in. Daar mag je 80, maar dat haal je vaak niet eens door alle bochten.
 
Ik vind het zon onzin dat iedere motorrijder bochtengek moet zijn, ik vind het zelf een heerlijk gevoel om tientallen kilometers het gas gewoon lekker open te gooien en knallen over de snelweg.
Tuurlijk bochten zijn ook geweldig maar bij motorrijden hoort het gas open gooien net zo goed als lekker toeren of schuins door de bocht.
Net als met eten, als je elke dag hetzelfde eet wordt het saai, wissel je een beetje af blijft het leuk.

Helaas ben ik begrensd bij de 165 dus hard rechtdoor kan ik ook niet en ben ik alleen in staat bochten te nemen.
 
Nou dat mag dus gewoon op de "autobahn" autosnelweg dus. waar geen snelheidsbeperking is opgegeven. Maar laatst tijdens een VRO dag van een instructeur van de KNMV te horen gekregen dat als je een ongeluk maakt in Duitsland boven de 130 dat je verzekeringswijze automatisch de schuldige bent van het ongeluk. Of iets dergelijks. Kan je nog van een koude kermis thuis komen.

Maar zelf vind ik deze regel beetje vaag, nog nooit eerder van gehoord. Iemand anders hiermee bekend??


Je hebt dan inderdaad deelschuld, hou hier inderdaad rekening mee!
 
Bij heijen de grens over dan kun je tot aan Kamp Lintfort net zo hard als je wilt. Is overignes ook een heel rustig stuk. Bij Arnhem is het over het algemeen veel drukker.

Als je vanuit Rotterdam komt is het de a15 afrijden dan de a50 op en dan de a73 op en dan de a77 en die komt uit op de grensovergang.

Dit stuk kun je nu even vergeten, bijna tot aan krefeld is deze weg opgebroken, kom er net n.l. langs op de terugweg vanuit de appenijnen..
Zat stukken waar je nog volgas kunt gaan....

Oh ja en als je ff doorrijdt, misano was ook weer vrij rijden dit jaar, dus we hebben alvast wat rubber neergelegd voor de komende GP
 
Terug
Bovenaan Onderaan