Even showen: Contour HD1080p in ActionHD modus!

alexveltman

MF'er
14 sep 2008
74
0
<object width="1280" height="745"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1280" height="745"></embed></object>

En als de embed code niet werkt:

Hier de link!

 
Mooie beelden altijd wel, maar wat een schijt wind geluid zeg... das bij al die dingen zo erg... kunnen ze daar niets beters op verzinnen ofzo...
 
het geluid deed het gewoon hoor,bij mij dan!

Er staat toch ook nergens dat het geluid het niet doet?

Beeld is idd netjes. Geluid... tsja... Zijn zat mogelijkheden. Je kan dat ding open schroeven (garantie vervalt dan wel) en een kussentje in doen bij de mic, of een aansluiting solderen voor een externe mic, etc..

Is ook een heel topic over ergens bij offtopic, alleen geen zin om nu te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, als ik de camera aan m'n hoofd heb lijkt het in iedere bocht of ik naar de berm aan het kijken ben. Kijk ik dan zo vaag ;) Bovendien schud ik ook net iets meer met m'n hoofd. Ik heb hem daarom maar aan m'n motor geplakt. Wel zeker net beeld. Kost da dan?
 
ik ga morgen weer een stuk rijden, zal eens proberen een watje over de microfoon te plakken.

@Tijsvr, kost 350 euro.. maar dan heb je ook wat!
Zag de politie er vandaag ook mee fietsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan