Waarschuwing voor iedereen die op een snellere motor wil rijden :
NIET DOEN!
Je gaat er echt spijt van krijgen, want dan wil je die fiets of een nog snellere kopen en vind je je eigen motor geen reet meer aan
U bent dus gewaarschuwd.
Revolution is Sander ook al voorgegaan
Je kan zelfs met een Goldwing een wheelie maken, dus het zou ook wel wat voor mij zijn!
(Als je de PB leest heb je het gezien)
Vandaag al weer uitgebreid aan mijn toekomstige maar nog onbetaalbare R6 gedacht... \Revolution is Sander ook al voorgegaan
Vandaag al weer uitgebreid aan mijn toekomstige maar nog onbetaalbare R6 gedacht... \
Op Maandag 05 november 2001 20:34 schreef JK het volgende:Eigen schuld, dikke bult. Ik heb je gewaarschuwd voordat je op dat ding ging rijden
Als ik je nu zeg dat ik heel gelukkig ben met de XR, na de GS500e, maakt dat dan weer een beetje goed ? Dat betekend namelijk dat je met minder PK\'s ook een hoop lol kan hebben.
Heb ik ook hoor, van CBR 1100 XX met 164 PK naar R1 met 150 PK gegaan, en heb een hele hoop lol hoor
Das 14pk verschil, das wel erg veel hoor.
Ik ging van 34 terug naar 26pk. Dus 8 pk minder
Maar over het algemeen is 26pk nix, maar ik heb echt wel dikke pret met zo\'n offroad. Denk dat ie in de collectie blijft. Wegenbelasting is toch laag, en verzekering (wa casco) kost me ietsje meer dan 30 piek per maand ofzo
Bovendien heb ik meer bekijks met m\'n offroad dan dat iemand zou hebben met een chopper van goud. Maar dat komt denk ik door het geluid
Hoe rijd zo\'n CBR1100XX nou ? Lijkt me mooie fiets als ik eenmaal ook ben uitgekeken op de 600cc\'s (ben al hard aan het sparen).
Die 14 PK merk ik echt niet hoor, zit ook ongeveer 50 Kg. verschil tussen die 2 fietsen.
BlackBird rijdt verschrikkelijk lekker, vooral lang afstanden, het gelinkt remsysteem daar moet je van houden denk ik. Ik had liever iets anders, sportiever, lichter voor het betere gooi en smijtwerk maar toch nog een overvloed aan PK\'s werdt dus een R1.
Wat heeft dit met mij te maken????