Extreme trail riding in de tropen..beetje uitdaging

Deanevo

MF veteraan
28 jun 2009
11.566
3.195
Tjakka!
Vandaag naar het reisburo geweest en tickets gekocht voor de Filippijnen in januari, naar het eiland Palawan om precies te zijn.
Op zich niet veel bijzonders.
Maar ze hebben daar ook georganiseerde enduro's, of beter gezegd, iedereen crosst daar wat af.
1 grote speeltuin bij gebrek aan asfalt.

Huren kan ook, zo'n 15 Euro per dag voor een trail bike of rond de 9 Euro voor een scooter met noppenbanden. _O-
Ik wil op zeker een georganiseerde trail riding tour gaan doen, lijkt me geweldig.

Ik wist niet of dit in reizen of offroad topic thuishoort, maar goed.
Na het zien van het filmpje kon ik mijn glimlach niet onderdrukken.




Motorcycle_Famlly.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er wel cool uit in het filmpje! Veel plezier!!

Die gasten ook gewoon zonder helm en enige vorm van protectie de berg op.... :P
 
Kost tussen de 7 en 800 Euro, maar je moet ook nog van Manilla naar Palawan, dat kost dan 70 Euro of zoiets.
Een beetje duur qua reiskosten, maar ik ga dan gelijk voor 4 weken en het verblijf is goedkoop.
De vluchten en enduro's naar Thailand zijn goedkoper en je hebt daar trouwens meer georganiseerde enduro's, da's meer in de bergen, ook erg cool.

Thai Enduro Tours - Home - Fully guided enduro adventure tours in northern Thailand, based in Chiang Mai

In Thailand heb ik ook wat op eigen gelegenheid off road gereden bij Chiangmai in het noorden.

Palawan is meer ongerepte jungle, natuur, inheemse stammen en exotische stranden, alles ineen dus.
Het ligt ook vlakbij Borneo, vandaar.



Cool ! wat kost een retourtje Filippijnen ?
 
Laatst bewerkt:
Geen enduro gereden in Thailand maar SM, samen met Rossi!!!!

Okay organisator heet Mark Rossi ;)

http://www.transmotosport.com/trip-reportsgallery/feb-2009-3-day-sm

Tempo zat er lekker in, dat was ie niet gewend.

Kreeg onlangs nog een bericht of ik zin had om vanuit Vietnam samen terug te rijden met een 2 tal 690 Enduro's. Zin wel, maar waarom hebben we allemaal zo weinig vakantiedagen? ;(

Ik ga zeker nog een x terug!
 
Laatst bewerkt:
Geen enduro gereden in Thailand maar SM, samen met Rossi!!!!

Okay organisator heet Mark Rossi ;)

http://www.transmotosport.com/trip-reportsgallery/feb-2009-3-day-sm

Tempo zat er lekker in, dat was ie niet gewend.

Kreeg onlangs nog een bericht of ik zin had om vanuit Vietnam samen terug te rijden met een 2 tal 690 Enduro's. Zin wel, maar waarom hebben we allemaal zo weinig vakantiedagen? ;(

Ik ga zeker nog een x terug!
Hey dat ziet er ontzettend vet uit :) Als je nog een keer gaat hou ik me aanbevolen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan