Hadden ze nou maar een systeem met strafpunten... O wacht: Strafpuntensysteem MotoGP komt per direct te vervallen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die van Nakagami was nog vééél vroeger in de race, met vééél grotere gevolgen.Fabio ondernam zijn actie erg vroeg in de race.
Precies, eerste bocht na de start.........Fabio in ronde 5.die van Nakagami was nog vééél vroeger in de race, met vééél grotere gevolgen.
Het is idd krom.die van Nakagami was nog vééél vroeger in de race, met vééél grotere gevolgen.
Nakagami tikt de man die als 2de stond getraind eruit. Had die dan geen kans op de overwinning?Het is idd krom.
Andere kant is dit ook niet helemaal onterecht.
Als het incident met Nakagami niet was gebeurd zou het dan wel acceptabel zijn ?
Strijd voor de winst was direct bekeken.
Zeker wel....okeNakagami tikt de man die als 2de stond getraind eruit. Had die dan geen kans op de overwinning?
Daarom is het meten met twee maten.die van Nakagami was nog vééél vroeger in de race, met vééél grotere gevolgen.
Hoe geef je een straf in de wedstrijd als hij er zelf uitligt?Mee eens, als er een straf gegeven had moeten worden dan direct in dezelfde wedstrijd. Q wordt nu 2 keer gestraft.
Half uurtje zitten in een bad met koud water.Hoe geef je een straf in de wedstrijd als hij er zelf uitligt?
En wat is de winst van Quartararo dan? Doet in normaal omstandigheden mee voor het podium en nu heeft hij niks.Bij Nakagami speelde het wellicht mee dat hij zelf het ziekenhuis in is beland en daarmee 'voldoende gestraft'. Maar consequent is het zeker niet. Puntensysteem zou toch echt goed zijn. Grove zware fout = direct straf, onverantwoordelijk inhalen = strafpunten en bij X-aantal straf.
Jij vind dat de straf van Nakagami (lees in het ziekenhuis belanden) voldoende is als straf. Geen punten scoren is dan toch ook voldoende.Hoe geef je een straf in de wedstrijd als hij er zelf uitligt?
Q is weer doorgereden en heeft toevallig ook een long lap gereden. Ik denk (let op! aanname) dat dit een belangrijke reden is dat Q weer verder is gereden, om een straf in de volgende wedstrijd te ontlopen.. Hij was een wing kwijt door de crash in de Strubben en daarom een lastig handelbare motor.Hoe geef je een straf in de wedstrijd als hij er zelf uitligt?
FQ nam de long lap om ruimte te maken voor de coureurs van Pecco t/m Bastiani?Q is weer doorgereden en heeft toevallig ook een long lap gereden. Ik denk (let op! aanname) dat dit een belangrijke reden is dat Q weer verder is gereden, om een straf in de volgende wedstrijd te ontlopen.. Hij was een wing kwijt door de crash in de Strubben en daarom een lastig handelbare motor.
Das waar, maar denk dat zijn terugkeer op de baan toch is ingegeven om de straf alvast te ontvangen.FQ nam de long lap om ruimte te maken voor de coureurs van Pecco t/m Bastiani?
Hij kwam net voor hun weer de baan op.
Volgens het interview dat ie heeft gegeven was de reden van zijn terugkeer op de baan het feit dat het dreigde te gaan regenen, en dat het team nog dacht punten te kunnen pakken. FQ was het hier totaal niet mee eens, maar werd door het team toch weer de baan op gestuurd. Reden van de 2e crash zou een defect traction control sensor/systeem zijn. Denk dat er nog wel wat gesprekjes achter gesloten deuren plaats zullen vinden om dit uit te spreken binnen het team.Das waar, maar denk dat zijn terugkeer op de baan toch is ingegeven om de straf alvast te ontvangen.
Wat ik heb gelezen om data te verzamelenDas waar, maar denk dat zijn terugkeer op de baan toch is ingegeven om de straf alvast te ontvangen.
Team heeft lekker gescoord dit weekend, 0 punten.Volgens het interview dat ie heeft gegeven was de reden van zijn terugkeer op de baan het feit dat het dreigde te gaan regenen, en dat het team nog dacht punten te kunnen pakken. FQ was het hier totaal niet mee eens, maar werd door het team toch weer de baan op gestuurd. Reden van de 2e crash zou een defect traction control sensor/systeem zijn. Denk dat er nog wel wat gesprekjes achter gesloten deuren plaats zullen vinden om dit uit te spreken binnen het team.
Voor Yamaha is het maar goed dat ze Fabio de komende 2 jaar aan zich gebonden hebben, want dat is de enige die resultaat kan boeken op de yammie. Een beetje vergelijkbaar met Marquez op de Honda de afgelopen jaren. Ze riskeren dus hetzelfde scenario als de Honda, namelijk dat de machine op 1 man gericht word, en de rest zich maar aan moet passen. Daarnaast bestaat natuurlijk het risico van een blessure van je toprijder en je bent klaar. Toen ik hem weg zag strompelen uit de Strubben was ik daar even bang voor, maar gelukkig viel het mee.Team heeft lekker gescoord dit weekend, 0 punten.
Yamaha heeft deze race 0 punten gescoord.
Het lijkt mij dat er wel het e.e.a. gaat rommelen achter de schermen.
Als Yamaha zijn om je ogen uit je kop te schamen.
Ik vind dat niet, maar wellicht heeft het bij de stewards een rol gespeeld. Geen punten scoren is geen straf, dat is een gevolg van niet finishen. Voor iedereen zouden dezelfde maatstaven moeten gelden. Zou zelfs niet moeten uitmaken of je nummer laatst van zijn fiets rijdt of de leider in het kampioenschap.Jij vind dat de straf van Nakagami (lees in het ziekenhuis belanden) voldoende is als straf. Geen punten scoren is dan toch ook voldoende.
De Yamaha is niet de beste fiets, maar is hij zo onbestuurbaar voor iedereen behalve Quartararo, zoals de Honda alleen voor Marquez werkt? Gezien de resultaten van voorgaande jaren vermoed ik dat de Yamaha een betere basis is dan de Honda. Persoonlijk denk ik dat ze goed naar de rijders moeten kijken. Binder vind ik nog altijd bizar dat hij van moto 3 zo naar GP is gegaan, Dovizioso was een gok na al die jaren ducati en een jaar er tussenuit. Ik had vooral gehoopt dat Morbidelli voorin zou kunnen meedoen, maar hoeveel last heeft hij nog van blessures?Team heeft lekker gescoord dit weekend, 0 punten.
Yamaha heeft deze race 0 punten gescoord.
Het lijkt mij dat er wel het e.e.a. gaat rommelen achter de schermen.
Als Yamaha zijn om je ogen uit je kop te schamen.
Ik denk idd dat de Yamaha de slechtste fiets is samen met KTM.Ik vind dat niet, maar wellicht heeft het bij de stewards een rol gespeeld. Geen punten scoren is geen straf, dat is een gevolg van niet finishen. Voor iedereen zouden dezelfde maatstaven moeten gelden. Zou zelfs niet moeten uitmaken of je nummer laatst van zijn fiets rijdt of de leider in het kampioenschap.
De Yamaha is niet de beste fiets, maar is hij zo onbestuurbaar voor iedereen behalve Quartararo, zoals de Honda alleen voor Marquez werkt? Gezien de resultaten van voorgaande jaren vermoed ik dat de Yamaha een betere basis is dan de Honda. Persoonlijk denk ik dat ze goed naar de rijders moeten kijken. Binder vind ik nog altijd bizar dat hij van moto 3 zo naar GP is gegaan, Dovizioso was een gok na al die jaren ducati en een jaar er tussenuit. Ik had vooral gehoopt dat Morbidelli voorin zou kunnen meedoen, maar hoeveel last heeft hij nog van blessures?