faillissement verkoop bij bva auctions

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm.
Mwah.
Tss.
Ik denk het niet, behalve als het je eigen toko is.

Ik ga hier eens goed over nadenken. En ik denk vrij langzaam.
 
Laatst bewerkt:
Hmm.
Mwah.
Tss.
Ik denk het niet, behalve als het je eigen toko is.

Ik ga hier eens goed over nadenken. En ik denk vrij langzaam.



:N heb er niks mee te maken.
dacht dat er wel mensen waren die hier misschien intresse in hebben.
 
Hmm.
Mwah.
Tss.
Ik denk het niet, behalve als het je eigen toko is.

Ik ga hier eens goed over nadenken. En ik denk vrij langzaam.

doet het ook pijn? :X

*dingus begint met vluchten na het tarten van een moderator
 
bijtelling bij je bied prijs


Biedingen zijn ex-btw en ex-veilingkosten (en die laatste zijn soms maar liefst 26%)


Pas tijdens het laatste uur van de veiling komen (vaak) de biedingen echt op gang, en biedt er iemand in de laatste vijf minuten, dan wordt de veiling weer verlengd met vijf minuten, en dat kan heel lang zo doorgaan.

Kortom: kijk goed naar de totaalprijs, en trek er genoeg tijd voor uit om een eindbod te plaatsen, mocht je dat willen......
 
BVA :N
Die bieders zijn soms knettergek!

Er zijn veels te veel mensen internetwijs tegenwoordig.
 
Alle kosten bij BVA worden voordat je je bod plaatst getoond (dus incl. veilingskosten)

Ben laatst naar een open dag van hun in Denekamp geweest. Zat wat leuk gereedschap tussen waar ik wel interesse voor had. Maar ze bieden idd als idioten, bijna alles gaat boven de normale verkoopwaarde weg! :?

Ik zoek google in het vervolg wel even..
 
Verklaar je nader, ben nl. nog al een leek op dit gebied.
Maar ziet er toch vrij gunstig uit allemaal (zelfs als je er 36 % bij op telt...)

Wacht maar tot een paar uur voor einde veiling...als men gaat opbieden tegen elkaar.

Zelfs de meest aftandse dingen gaan nog voor de hoofdprijs!

Soms heb je mazzel, meestal niet...........
 
Maar iemand ervaring met zoiets? Stel je koopt een motor voor een leuke prijs, dan moet je hem een dag later gelijk ophalen ergens in Nederland?
 
Maar iemand ervaring met zoiets? Stel je koopt een motor voor een leuke prijs, dan moet je hem een dag later gelijk ophalen ergens in Nederland?

Voorwaarden staan op de site.

Vaak is er een kijkdag, en na de veiling een afhaal dag, hier wordt in principe nooit van afgeweken.

:)
 
Wacht maar tot een paar uur voor einde veiling...als men gaat opbieden tegen elkaar.

Zelfs de meest aftandse dingen gaan nog voor de hoofdprijs!

Soms heb je mazzel, meestal niet...........


Zou me niks verbazen wanneer er eigen personeel bij zit van zo'n veiling die lekker meebieden om de prijs op te drijven.

Zo niet dan bestaat er wel een hoop dom volk want spullen gaan zoals al gezegd vaak nog voor meer dan de normale verkoopwaarde weg.
 
Zo niet dan bestaat er wel een hoop dom volk want spullen gaan zoals al gezegd vaak nog voor meer dan de normale verkoopwaarde weg.
Vaak gewoon dom volk ja die denkt een koopie te hebben. :Y

Zie je steeds vaker op veilingen etc.
Vroeger kon je daar nog wel eens een leuk handeltje weg halen, tegenwoordig bijna niks meer.
 
Vaak gewoon dom volk ja die denkt een koopie te hebben. :Y

Zie je steeds vaker op veilingen etc.
Vroeger kon je daar nog wel eens een leuk handeltje weg halen, tegenwoordig bijna niks meer.
tja we worden allemaal steeds slimmer door internet
uitzonderingen daargelaten :Y
 
Als je iets zoekt, bijvoorbeeld heel specifiek gereedschap of machines of zo, dan kun je bij de verschillende veilingsites nog wel leuke dingen vinden.

Vaak is het een zgn. verzamelveiling, waarin spullen die op eerdere veilingen niet verkocht zijn weer ingebracht worden.
Die in Deventer is er zo eentje volgens mij, want zeg nou zelf, als je bij die motorkleding kijkt is het niet eens 'last years model" maar echt jaar kruik....... :N
 
Laatst bewerkt:
Als je iets zoekt, bijvoorbeeld heel specifiek gereedschap of machines of zo, dan kun je bij de verschillende veilingsites nog wel leuke dingen vinden.

Vaak is het een zgn. verzamelveiling, waarin spullen die op eerdere veilingen niet verkocht zijn weer ingebracht worden.
Die in Deventer is er zo eentje volgens mij, want zeg nou zelf, als je bij die motorkleding kijkt is het niet eens 'last years model" maar echt jaar kruik....... :N
waar kan ik die ander veilingsite vinden dan?

+36% is ook nog al wel wat :s
 
Vaak gewoon dom volk ja die denkt een koopie te hebben. :Y

Zie je steeds vaker op veilingen etc.
Vroeger kon je daar nog wel eens een leuk handeltje weg halen, tegenwoordig bijna niks meer.


Tja, maar als je net op zoek bent naar een nieuwe demper, waar er een aantal van op staan... Dan betaal je €10,- + 36%... dat is dan zo'n slordige €13,60...
Dom volk of niet... Ik denk daar een koopie vandaan te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan