Faster (coming soon)

alleen zo jammer dat ze een half uur over John Hopkins door blijven zeuren....ok, slecht is hij niet...maar om daar nou de halve documentaire mee vol te plempen....pffffffff, had dan een ander gekozen die echt superieur is of zo.

Ik vind trouwens ook de beelden best tegenvallen en ook de informatieve waarde. Echt veel over de wereld van de motorcoureur leer je niet. Veel geouwehoer over oude vete's tussen Rainey en Schwantz, vergelijking met de vete tussen Rossi en Biaggi...eh...ja leuk allemaal, maar wat heb ik daaraan? Best leuk om te zien hoor, daar niet van, maar als je de goeie stukken uit die documentaire haalt hou je ca een half uur over...

Hopkins is bruut 8-)
 
Ik vind Faster echt super vet! Tenminste een keer wat beelden die je normaal nooit ziet. Ik heb hem gedownload op suprnova.org
 
Ik vind Faster echt super vet! Tenminste een keer wat beelden die je normaal nooit ziet. Ik heb hem gedownload op suprnova.org

He Mad-Max,jij wil vast wel voor mij ook eens het filmpje downloaden zeker?
Hoeft niet voor nix natuurlijk!
Je kan toch geen nee zeggen tegen een Biaggi-fan O-)
 
Er zijn zat betrouwbare adressen op internet. Betrouwbaarder dan de gemiddelde pompbediende of ober......
 
Ja idd, ik wil em nu ook zien, maar ik snap heel die supernova onzin niet. Iemand anders een suggestie/altrnatief?
 
heeft iemand Faster & Faster `03 - `04 The Sequel. In een Nieuwsgroep of Torrent.
heb zelf namelijk de single disc edition en heb geen zin om the sequel voor 32 euro te kopen
 
Ik heb geen zin om em weer te downloaden met de kans dat de sequal er weer niet bij zit , is dat sequal gedoe niet los te downloaden :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan