Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof dat ik ook mee moet volgend jaar :Y Vraag maar aan Blub en Daph O-)
 
het konijn op haar eigen fiets ? les of 2 zou genoeg moeten zijn zagen we van het weekend.....
 
Geld? geloof er niets van...... Zie genoeg mensen rondrijden die hem bij een pakje boter gekregen hebben......
 
Voorbij

Het is dinsdagavond 2september 19:00 uur.
Ik vang nog net de laatste zonnestralen op van de ondergaande zon. Zittend op een bankje, turend over het weiland overdenk ik de laatste paar dagen, of eigenlijk de voorbijgegane week. Ik ben namelijk weer “alleen”.
Vorige week maandag begon alles.
Er sliep ineens iemand in mijn woonkamer, een vreemde tent stond in mijn weiland, en ik moest mijn badkamer delen…….
Kortom, de voorbereidingen voor het 5e Fehn Wochenende waren begonnen.

Guus was er ook, of beter gezegd Guus , Guus kwam op plekken bij de dames waar menig man al een slag voor om de oren had gekregen, als hij er alleen maar naar wees.
Nee, Guus kon niets verkeerd doen, hij is gewoon lief.
En nu kan ik wel roepen dat ik dat ook ben, alleen is dat vechten tegen de bierkraan…….

Het weekend zelf, daar zat eigenlijk alles wel in :
Vuur !!, de brandweer kwam nog langs, valpartijen, ambulance, een bezoek aan het ziekenhuis, een konijnen-kliko, een kleine soap gebaseerd op een zwangere vrouw en haar lief, waar een kwaad oud wijf een stokje voor stak, en “lief” daarop het stokje er bij neer gooide….
En wie altijd dacht dat de slalom tijdens het motorrijlessen onzin was, kwam bedrogen uit.
Ik vind dus ook dat het rijden met een gieter in het motorrijexamen moet worden opgenomen.

Ook was er weer voldoende te eten op de daar voor bestemde tijden. En drinken was er ook genoeg. Dacht ik… Ooh ja, het bezoek aan het ziekenhuis……
De avond er voor had ik niet zon zin in eten. Twee stukjes vlees sloten de maag af voor de rest. Maar goed, ik weet dat je goed moet blijven drinken, en dat deed ik dus ook, en een aantal met mij ook. Toen ik daarna mij te neder legde, liep de wekker voor. Toen ik wakker werd althans ook.
Goed, tijd voor het ontbijt, en koffie !!! Want de twee stukjes vlees waren al opgelost en veroorzaakte een gammel gevoel.
Ondertussen was er “iemand” die weer zo nodig de aandacht moest trekken, en ik maar niet aan mijn ontbijt toe kwam. Niet veel later zat ik met de konijnenplager in het ziekenhuis.
U heeft een vochttekort, en u moet meer drinken zij de arts tegen de konijnenplager.
Wat !! ??, nog meer!!??, vroeg ik .
Ondertussen had ik ook al het nodige tekort opgebouwd, en dat was duidelijk te horen aan de protesterende maag. Doet u mij ook maar zon zak met vocht zij ik tegen de verpleegkundige. Maar nee, dat kon ik wel op mijn buikschrijven zij ze. Als of het daar mee over zou gaan…..
Nee, het werd nog gekker. Meneer de konijnenplager kreeg zo waar een riant bord met eten voorgeschoteld.
full

En ik zat er met de droge bek bij……
Uiteindelijk knapte de konijnenplager een beetje op en konden wij weer richting het Fehn, waar ik doodziek van de honger aankwam :+

Op het bovenstaande incident na verliep het weekend compleet naar wens.
Wij zijn met elkaar een volledige week bezig om deze drie dagen mogelijk te maken (opbouwen/afbreken/opruimen) , en dat doen we graag. “Wij” (E.G.J. crew) hebben een hoop lachende gezichten gezien en gehoord. En dat is waar “wij” het allemaal voor doen. Dus namens mij en de rest van de crew : bedankt voor dit prachtige weekend !!!

Nu zie ik het lege weiland voor me en overdenk wat er volgend jaar nog weer beter/anders kan.
Bijvoorbeeld ; een pot met wit poeder voor de zat/zondagmorgen, zodat een ieder zich kan opfrissen ? Grotere glazen voor het ritueel ?, duopassagier gieterspel ?, een douche ?, een zwembad ?
Ach, er blijft altijd wel iets te wensen over. En dat moet ook, want anders kunnen wij het ook niet beter doen dan de voorgaande keren.
Trouwens, als er iets is waarvan jullie denken dat het beter kan. Schroom niet om het te zeggen.

En terwijl hier de zon nu echt aan de horizon verdwijnt en de temperatuur daalt besef ik mij dat de tijd vliegt als je het naar de zin hebt.
Het is nu toch echt afgelopen !! *Sniff* sterk spul dat Fehnwater

Welterusten.



E.G.J. 2-9-2014​
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan