Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen we het gieterspel en de douche niet combineren?

Eerst slalommen met een gieter tussen de pilonnen door en vervolgens de inhoud van de gieter over de persoon met te weinig poeder gooien.
Degene die het meeste poeder wegwast is dan de winnaar *D
 
Ondertussen aan de birkenstrasse......

[donkere voice over]E.G.J. zoekt in google naar een witte pruiken verhuur [/donkere voice over]
 
Leuke feed-back E.G.J. *O*

Ik zat me wel eens af te vragen hoe dat nou voor jullie over kwam:

De Hollandse verovering.
Al die moeite om de boel weer weg te jagen mbv. gemutlichkeit, bier en BBQ.....
Zeer leuke ritjes door de omgeving compleet met uitsmijters ..... (en nog snappen ze het niet)
Langs kerncentrales en gewoon doorrijden bij het pretpark......
Cultuur lukt ook al niet om ze weer weg te krijgen; blijkbaar was het kasteel niet bijzonder genoeg .....
Uiteindelijk dan maar een ambulance bellen en eentje naar het ziekenhuis brengen .........

En als het dan uiteindelijk gelukt is ze weg te krijgen, dreigen ze volgend jaar weer te komen. |(

Khep wel medelijden met het Fehn-volk.



ps. Ik ben er nog steeds niet achter waarom er geen mensen van de E.G.J.-crew meegaan achterop met de rit.
 
Leuke feed-back E.G.J. *O*

Ik zat me wel eens af te vragen hoe dat nou voor jullie over kwam:

De Hollandse verovering.
Al die moeite om de boel weer weg te jagen mbv. gemutlichkeit, bier en BBQ.....
Zeer leuke ritjes door de omgeving compleet met uitsmijters ..... (en nog snappen ze het niet)
Langs kerncentrales en gewoon doorrijden bij het pretpark......
Cultuur lukt ook al niet om ze weer weg te krijgen; blijkbaar was het kasteel niet bijzonder genoeg .....
Uiteindelijk dan maar een ambulance bellen en eentje naar het ziekenhuis brengen .........

En als het dan uiteindelijk gelukt is ze weg te krijgen, dreigen ze volgend jaar weer te komen. |(

Khep wel medelijden met het Fehn-volk.



ps. Ik ben er nog steeds niet achter waarom er geen mensen van de E.G.J.-crew meegaan achterop met de rit
.

*D

Ps. wie ruimt de tafels af, wast af, maakt de plee schoon, bezorgt de mango artikelen, houd het vuur aan de gang, bewaakt de camping, maakt sausen/salades/marineert het vlees, schenkt het ritueel in, vangt de gene op die zonder motor of buiten de toertocht om naar het fehn komt ?

Het is al wel eens besproken, maar het merendeel van de crew blijft liever hier. Want dan hebben zij meer tijd om hun taken te volbrengen, en dus minder stress :)
 
Leuke feed-back E.G.J. *O*

Ik zat me wel eens af te vragen hoe dat nou voor jullie over kwam:

De Hollandse verovering.
Al die moeite om de boel weer weg te jagen mbv. gemutlichkeit, bier en BBQ.....
Zeer leuke ritjes door de omgeving compleet met uitsmijters ..... (en nog snappen ze het niet)
Langs kerncentrales en gewoon doorrijden bij het pretpark......
Cultuur lukt ook al niet om ze weer weg te krijgen; blijkbaar was het kasteel niet bijzonder genoeg .....
Uiteindelijk dan maar een ambulance bellen en eentje naar het ziekenhuis brengen .........

En als het dan uiteindelijk gelukt is ze weg te krijgen, dreigen ze volgend jaar weer te komen. |(

Khep wel medelijden met het Fehn-volk.



ps. Ik ben er nog steeds niet achter waarom er geen mensen van de E.G.J.-crew meegaan achterop met de rit.
Omdat de mensen van de E.G.J.-crew op dat moment achter de schermen alweer aan het werk zijn om de avond vlekkeloos te laten verlopen ;)
flipper kan zich nog steeds wel voor de kop slaan dat ze niet op het idee kwam daar foto's van te maken




oke, egj was sneller :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan