Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
gjvh heeft sinds vanavond andere motor


@ Momotortje.... we nemen beide mee, kan jij op de scarver en als ik ook een stukje wil/kan kunnen we de achterop plek bij gjvh afwisselen
 
Net de accu in de motor....dood

(Drey heeft dit jaar nog niet gereden)

Inmiddels voorzien van een nieuw exemplaar, als ik geluk heb kan ik dit weekend dus nog ff kijken of de remmen het nog doen met die nieuwe remblokjes
 
Morgen even naar de meern rijden, doen de remmen het, kan je gelijk met de OBT meerijden (moet je er wel op tijd zijn natuurlijk )
 
Onbekende henk kan zijn eenmanszaakje niet achter te laten volgend weekend en komt dus niet mee. Hij heeft tot het laats hoop gehouden dat hij mee kon maar durft het toch niet aan. Volgend jaar doet hij een nieuw poging.
 
Morgen even naar de meern rijden, doen de remmen het, kan je gelijk met de OBT meerijden (moet je er wel op tijd zijn natuurlijk )

Mis ik nu gewoon een OBT, simpel omdat ik het niet wist
Dat is jammer, maar goed ga zo naar het kanaal toe hier om de sail out te kijken.
 
Onbekende henk kan zijn eenmanszaakje niet achter te laten volgend weekend en komt dus niet mee. Hij heeft tot het laats hoop gehouden dat hij mee kon maar durft het toch niet aan. Volgend jaar doet hij een nieuw poging.

Ja, jammer. Volgende keer beter
 
Jaren wordt er gevraagd naar een zwembad.... nou zegt hij dit en niemand die het verder opvalt
Hopen dat het weer meezit dan
 
Jammer dat onbekende Henk niet mee gaat. We zullen er wel eentje extra drinken dan voor hem


En eentje voor Duncan
En eentje voor Flopmeister
En eentje voor Nelis coño
En eentje voor 11fje
En eentje voor Dozo
En eentje voor Fighternorrie
En eentje voor Ootje
En eentje voor Mevrouw Ootje
En eentje voor Jerretje
En eentje voor Duivelinnetje
En eentje voor snydia
En eentje voor Geslonselde collega
En eentje voor sLief Dlaakje
En eentje voor uh de sus van Astrix....... uh, uh, .... ooh ja, Ilonax hhhaaahahahaha hehehe, jonge lang geleden zo gelache
En eentje voor me vrindtt *hik*
En ientje voor Smeerlllkees
En enne Kroudendoes
En tswee op Annananats
Ene alve liter,........ voor Boos.B
*burp* irkema
uhls Paullls kk/k en Pssauline Kut


 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.