Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die afwijken van de rest, maar dit keer zeg ik niks :X

full
 
@ flipper : Kun jij eens horen bij dat huppelende meisje of ze komt, en zo ja, mijn vriend ook ?
Tevens hadden jullie een Geronselde collega, hoe zit het daar mee ?
@ Me Daph : al iets van Annanas gehoord ?

Boos.B Reageert niet, tot nu toe...... (misschien kan iemand hem ff porren ?)

Uh... :? Smeerkees en Kroutsendoes :X Ik weet niet hoe ik er aan kom, of via wie die zijn aangemeld, maar als je ze kent, stuur dan ff een berichtje.
Het huppelende meisje heb ik even een berichtje gestuurd.
De geronselde collega heb ik afgelopen week niet gezien, zal eens naar haar uitkijken.
 
Het huppelende meisje en "mijn vriend" hebben even niet de financiële middelen om dit weekend mee te kunnen gaan. Verhuizing heeft wat meer in de buidel getast dan waar ze op gerekend hadden.
 
Ik moet eens even hard op denken :P

Elke editie zijn wij tot nu toe op vrijdag van uit Assen van start gegaan. Voor mij is deze dag altijd wat lastig om in te vullen. Want ondanks dat wij de hele week al bezig zijn met voorbereiden is het vrijdag altijd de puntjes op de I zetten. En dan ontbreek ik in het team. En ik weet waar wat ligt, wat besteld is, enzovoorts.

Mijn vraag is dan ook, hoe of jullie het zouden vinden als ik in de toekomst de vrijdag route schrap, om 13:00 uur de camping open, en om 19:00 uur de catering klaar heb staan ?
En dat verder wel alles bij het oude blijft natuurlijk.
 
Misschien niet eens zo'n gek idee. Zijn ook vaak genoeg mensen die vrijdagavond pas kunnen komen.
 
@ Paul, dat mag natuurlijk altijd.
Het is dus de vraag hoeveel waarde men aan de vrijdagroute hecht, en of het praktisch ook goed past.

Vandaar het hard op denken :)
 
Ik zie er nog een voordeel in.
Je zou dan met de auto (incl motor) kunnen komen.


Al is het alleen maar om 1 keertje droog over te komen. :X
 
ga niet met de auto komen :(
Vind het juist wel leuk die vrijdag route. Zo vaak ben ik niet bij Assen in de buurt om daarvandaan een lekker stukje te rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan