ff m'n reality checken

blissard

MF'er
25 okt 2002
198
46
den haag
Nou zit ik net op de bank als ik een klein zwart otootje dat aan het inparkeren is tegen m'n motor zie aanrijden. Het autotje rijdt snel weer weg maar ik herken het als de auto van een buurvrouw huisje of 10 verderop. Na m'n motor gecontroleerd te hebben (geen schade gelukkig) spreek ik haar erop aan.
Ze deed verdorie net alsof het heel gewoon is om als je iets raakt snel weg te rijden. Daar kan ik dus echt niet bij.
Ben ik nou zo idioot netjes opgevoed dat ik ff zou uitstappen om te kijken of ik eventueel schade heb veroorzaakt?
Nou ja, moest ff m'n gal spuwen. Hierbij gedaan.
 
Ja, ik heb heel goed gekeken maar volgens mij heeft ze m'n step geraakt (volgens haar m'n trapper. Alleen voor die opmerking zou ik haar graag fileren met een bot roestend keukenmes) Maar ik ben inderdaad niet zo opvliegerig in dit soort situaties. Ik vond het alleen ontzettend onbeschoft hoe ze ermee omging en wilde ff weten of dat nou aan mij lag of niet.
 
Zo vind ik het heeeeel normaal om het GFT affal over kleine zwarte koekblikjes te gooien })
 
Dat dacht ze. Maar ze voegde er aan toe dat ze zelf geen schade had. (pff. gelukkig daar maakte ik me inderdaad ontzettend druk over. NOT!)
 
Wegrijden na aanrijding is altijd al asociaal, zelfs strafbaar in Nederland. Volgens mij is het dan irrelevant of je schade hebt of niet.

Op zijn minst een briefje achterlaten is het minste wat je kunt doen.
 
soms schaam ik me een vrouw te zijn |(

ik zou zeggen dat je hebt geprobeerd maar dat je trapper het niet meer doet :9
 
Nou als ze er zo laconiek op reageert dan weet ik bijna zeker dat ik vervolgens wel een kras te vinden ook als die er niet zou zitten O-) . (dat zeg ik wel stoer maar das aleen een eerste reactie)
Heb je haar gevraagd warom ze dan snel wegreed, wat een ongelofelijk doos.

Ik ben gelukkig nog wel zo opgevoed dat als ik schade zou maken dat ik een briefje of zo zou achter laten. En das nou eens geen geintje :+ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan