Fighter project GSXR 750 W

:) He dat ziet er grappig uit, dat coaten! lijken net regendruppels ;)

volg al een hele tijd je topic en ik vind het een gaaf project :]
Nu hopen dat het weer een beetje opknapt
Visser

wel apart effect he :P het weer is zeker opgeknapt afgelopen dagen :Y ff piccie maar in droog weer..
DSC02503-34.jpg


Ziet er netjes uit, alleen zou ik de bouten van je koplamp door RVS imbusbouten vervangen zal iets netter staan.

eenszzh :Y zo zijn er meer bouten die vervangen gaan worden.

hee OPM

nog bedankt voor het stukkie voorrijden rond arnhem.
zijn uiteindelijk in nijmegen uitgekomen, moet zeggen dat het asfalt wel steeds beter werd :}
was een lekker ritje :Y




:W

Hej :W graag gedaan :)
14.gif
mooi dat jullie het gevonden hebben..volgende keer doorrijden na Nijmegen :Y die dijk gaat nog een stukje door :]

Was een mooie afsluiter voor mij van een al aardige dag :Y
 
Hey OPM - heb je nog een betere foto van de bevestiging vna de koplamp dan deze?
DSC02383-35.jpg

Kennis van mij is ook aan het streetfighteren en is er benieuwd naar
 
Ik ben momenteel met dezelfde koplamp bezig, en heb het voorlopig zo opgelost:

M4110834%20(Medium).JPG


Of het zo blijft weet ik nog niet, beugel word allesinds nog netjes opnieuw gemaakt in RVS ( is alu nu).
 
Die andere bevestiging lijkt mij toch wel vrij duidelijk. :?

De topicstarter is trouwens net terug van een week continu rijden door Frankrijk, Zwitserland etc. Dus goed vast zit het zeker. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hey OPM - heb je nog een betere foto van de bevestiging vna de koplamp dan deze?
[afbeelding]
Kennis van mij is ook aan het streetfighteren en is er benieuwd naar

Het is op zich een simpele beugel :Y best goed te zien toch op deze foto :? of ik moet em demonteren maar dat was ik niet van plan deez weekend :+
 
Tering, voor het eerst dat ik die lampjes mooi vind staan. :Y
 
als je die voetballer bedoelt, nee.

kheb motor sinds mei '03.

piccie van recentere datum, minus stuur ;)



[img=200]http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/384770/ab40ad89a708425c794e59a4b70f70a4[/img]



sorry Jesse, dat ik je topic vervuild heb ;)

Hej RonZ (was het toch :?) :W

Je motor is vanuit deze hoek alleen nog herkenbaar aan de Z op die cover :+ andere dempers :9 ziet er goed uit allemaal :}
 
Sleor,

Je kan ook bij de bouwmarkt ff een alu plaatje kopen van 1 mm dik en die op maat (knippen is ideaal) zagen.

Die kun je zo om de voorpoot buigen. Van daar kun je link stukje maken naar je lamp zit erg stevig!

kijk anders hier ff:
Lang-lopend(slopend) project


Ik ben momenteel met dezelfde koplamp bezig, en heb het voorlopig zo opgelost:

[afbeelding]

Of het zo blijft weet ik nog niet, beugel word allesinds nog netjes opnieuw gemaakt in RVS ( is alu nu).
 
Hey, ik zoek ook k&n-filters voor een GSXR750W uit 1992 welk type heb jij en wat heb je er voor betaald?
groetjesss en succes heb je niet nodig denk ik want hij zit er echt masterlijk uit!
 
het zijn KN filters voor een GSXR750W uit 93 :+ kostte toen 110 euro geloof ik, nodige dyno daarna was iets duurder.. :P

thx, maarre fighter heb ik in okt-07 verkocht :+
 
helaas, is alweer een tijd geleden dat ik em bestelde..

nw project ff niet, weinig tijd ook de reden dat deze wegging. voorlopig ff vermaken met een B12 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan