Dat is zeker zo ja, 954 heeft de laadruimte van een stationwagen vergeleken bij de 1000rr
Maat van me heeft een 2005 1000rr dus ik kan wel eea vergelijken
Als je dat allemaal aan een 954 gaat uitgeven kan je beter ff doorsparen voor een '08 1000RR. Ofzo...Gewoon een 954 kopen.
Beetje tunen. Loopt ie veel mooier en heb je wel je vermogen.
Voorvork van een 2007 erin met remmerij.
Stuurdemper monteren.
Heb je van beide wat.
Ik zou eerst van de 954 naar een 1000 gaan. Maar had proef gereden en vond mijn 954 toch lekkerder/lichter/beter rijden.
Dus heb ipv een nieuwe motor mijn oude maar wat geupgrade met pvm wielen (lichter), uitlaat/computer/filter/afstellen, stuurdemper, en miss nog een 2007 vork met remmerij.
Ho ff...5500 motor
500 voor een uitlaatsysteem (2e hands of nieuw)
250 euro voor een PC3
50 euro voor een K&N Luchtfilter
150 euro voor het afstellen
350 voor een stuurdemper (nieuw)
1000 euro voor een voorvork blade 04 (voorwiel kan je behouden)
Totaal 7300 euro, daar heb jij geen 08 blade voor
Hou je nog geld over voor betere vering/demping en lichtgewicht velgen
Ok je komt 20PK op een 08 blade te kort
5500 motor
500 voor een uitlaatsysteem (2e hands of nieuw)
250 euro voor een PC3
50 euro voor een K&N Luchtfilter
150 euro voor het afstellen
350 voor een stuurdemper (nieuw)
1000 euro voor een voorvork blade 04 (voorwiel kan je behouden)
Totaal 7300 euro, daar heb jij geen 08 blade voor
Hou je nog geld over voor betere vering/demping en lichtgewicht velgen
Ok je komt 20PK op een 08 blade te kort~
Volgens www.sportrider.com heb ik idd ongelijk: het scheelt maar 14PK
CBR1000RR ('08)
Testdatum: 6/08
Vermogen: 153.9 @ 10,750
Koppel: (ft-lbs): 78.9 @ 9500
CBR954RR ('02)
Testdatum: 8/02
Vermogen: 139.0 @ 11,500
Koppel (ft-lbs): 70.9 @ 12,000