FLEXIT

flexitpan

Rookie
6 apr 2006
10
0
DIEST (B)
Wil niet te astrant klinken , maar volgens de Nederlandse zijspanbouwer(ESZ Zelhem) van de Flexit-zijspan , heeft ie er een 80 tal verkocht in Nederland en een 15 tal in Belgie , gedurende '93-'99.
Dus moeten er toch een paar mensen meer zijn op deze aarkloot die dergelijk span aangemeten heeft aan hun (toer-)bike ?
Is trouwens een Zuid Afrikaans design , ben momenteel al een 7 tal maanden gehuisvest in SA( werkgerelateerd mn) .
Tot op heden nog geen enkel rijden exemplaar tegengekomen op mijn toertochten !
feedback graag ?
 
ik ben bang dat ezs een beetje overdrijft.
ik ben er in de afgelopen 15 jaar eentje in het echt tegengekomen.
er staat er nu een te koop bij EZS.
op marktplaats zie je ze ook nooit, waarschijnlijk heeft hij er 8 en 1,5 verkocht :+
 
ik ben bang dat ezs een beetje overdrijft.
ik ben er in de afgelopen 15 jaar eentje in het echt tegengekomen.
er staat er nu een te koop bij EZS.
op marktplaats zie je ze ook nooit, waarschijnlijk heeft hij er 8 en 1,5 verkocht :+
Ikke in de laatste 2 jaar twee stuks, maar kan best twee keer dezelfde zijn geweest. ;) Was rondom Eindhoven in ieder geval.
 
Ikke in de laatste 2 jaar twee stuks, maar kan best twee keer dezelfde zijn geweest. ;) Was rondom Eindhoven in ieder geval.

Of was het in de buurt van de Efteling?
Dan was ik het waarschijnlijk.....
En nee, geen sprookje.
Die tachtig kan wel kloppen, aangezien ze zelfs in de V.S. en Australie bekend zijn.
Ik heb zelfs gelezen dat een Amerikaan een actie op touw wilde zetten om een aantal tegelijk per container te laten bestellen.
Net niet genoeg animo voor, maar 80 wereldwijd kan wel kloppen.

Bijlage: IMAGE_00045.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan