GVA voor Flexit (s)pan

flexitpan

Rookie
6 apr 2006
10
0
DIEST (B)
momenteel in bezit van Pan ST1100 bj.'94 en een Flexitspan bj.'93 .
Wil dit voertuig(motor-zijspan) voor de eerste maal inschrijven in Belgie , motor stond al op mijne naam .
moet er op het roze formulier een andere code gebruik worden voor dit voertuig nl L4 ipv M2 als ik het goed heb , om melding te maken dat het wel degelijk een zijspan motor is ?
dien ik een nieuw gva te hebben , van de zijspan heb ik geen papieren , is derde hands , wel naamplaatje en chassis nummer plus constructeur geg. ESZ Zelhem Nederland .
Wie weet raad van de te volgen stappen , want in Mei moet dit vehikel rijden !!!
 
momenteel in bezit van Pan ST1100 bj.'94 en een Flexitspan bj.'93 .
Wil dit voertuig(motor-zijspan) voor de eerste maal inschrijven in Belgie , motor stond al op mijne naam .
moet er op het roze formulier een andere code gebruik worden voor dit voertuig nl L4 ipv M2 als ik het goed heb , om melding te maken dat het wel degelijk een zijspan motor is ?
dien ik een nieuw gva te hebben , van de zijspan heb ik geen papieren , is derde hands , wel naamplaatje en chassis nummer plus constructeur geg. ESZ Zelhem Nederland .
Wie weet raad van de te volgen stappen , want in Mei moet dit vehikel rijden !!!

nee, dat hoeft allemaal niet, gewoon even een GVA met een WWLPD op je lichtblauwe CTG invullen en die ambtenaren geven gewoon een nieuw drievodig GVA+C3 :Y


















nee eerlijk, ik heb geen flauw idee maar er komt hier vast wel een belg voorbij die het wel weet.
:+
 
momenteel in bezit van Pan ST1100 bj.'94 en een Flexitspan bj.'93 .
Wil dit voertuig(motor-zijspan) voor de eerste maal inschrijven in Belgie , motor stond al op mijne naam .
moet er op het roze formulier een andere code gebruik worden voor dit voertuig nl L4 ipv M2 als ik het goed heb , om melding te maken dat het wel degelijk een zijspan motor is ?
dien ik een nieuw gva te hebben , van de zijspan heb ik geen papieren , is derde hands , wel naamplaatje en chassis nummer plus constructeur geg. ESZ Zelhem Nederland .
Wie weet raad van de te volgen stappen , want in Mei moet dit vehikel rijden !!!

Hoi,

Gooi dat eens op dit Belgisch forum , kunnen je mischien helpen
http://pub6.bravenet.com/forum/show.php?usernum=482137918

Albert
 
Terug
Bovenaan Onderaan