flits....

UltraSub

MF veteraan
23 aug 2002
1.278
0
Daar istie dan.. Mijn eerste nadat ik halverweg juli op mijn motor ben gestapt. Ik zag de brief van CJIB en kreeg een spontane hartverlamming. Ik denk: "Daar gaattie dan..."
Mwoaah.. 72 waar ik 50 mocht = €92. Kan ik nog mee leven :) Zonde geld, maar het had veel erger kunnen zijn.

Maar de adrenalinestoot was behoorlijk, omdat ik in de auto een stinger heb zitten, en ik dus meteen wist dattie voor de motor zou zijn.... Nah goed, we kennen allemaal het gevoel wel denk ik.

Nou vraag ik me alleen af..
*Stel*
Ik wordt geflitst met een ROT snelheid. Hoe gaat dat dan als ik gewoon naar huis rijd, en mijn motor dus nog in de garage kan krijgen? Hoe lang duurt het voor de deurbel gaat? Of hoe moet ik dat zien?
Leven we in nederland overigens ook zo'n land als engeland waar je in de bak gegooid word als je alleen je eigen leven in de waagschaal hebt gelegd voor een keertje?

[disclaimer]
Auteur heeft nu gedronken en is in een zwambui. Hij neemt geen verantwoording over het geraaskal hierboven....
[/disclaimer]
 
Snel opgeven voor gestolen aan de verzekering en je fiets kaalplukken op een andere lokatie!
Heb je er gelijk een circuitfiets bij :}
 
*Stel*
Ik wordt geflitst met een ROT snelheid. Hoe gaat dat dan als ik gewoon naar huis rijd, en mijn motor dus nog in de garage kan krijgen? Hoe lang duurt het voor de deurbel gaat?

dan kun je heel lang wachten. Ze komen je niet achterna ofzo. Je krijgt de boete of het schikkingsvoorstel vanzelf wel thuisgestuurd, ook met +50km te hard.

ze kunnen namelijk nooit vanaf die foto bewijzen dat JIJ reed. alleen dat het jou motor was. ze kunnen dus om die reden nooit je rijbewijs afpakken ofzo. dat mag alleen maar als je ze persoonlijk aanhouden.

in de bak gooien doen ze zoiezo al niet, het is amerika niet hoor.. behalve misschien als je veel te hard reed en daarom iemand doodreed en vervolgens bent doorgereden. :X

suc6 :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan