Amber fliters cq zwaailichten !

Motopoort Goes doet onderhoud kmar , die moet er dus ook aan kunnen komen lijkt me.
( en die verkoopt zeker aan particulieren :) )

Hebben die Rijkswaterstaat motoren niet al die oranje d'r op zitten in plaats van blauw ??
( geen idee of het t juiste typen is trouwens.. bmw ... = bmw )
 
Motopoort Goes doet onderhoud kmar , die moet er dus ook aan kunnen komen lijkt me.
( en die verkoopt zeker aan particulieren :) )

Onderhoud aan opbouw en signalering van overheidsvoertuigen wordt in pricipe niet door dealers als bv MotoPort gedaan, die doen alleen de motorgebonden zaken. Bij schadegevallen krijgen ze precies die onderdelen aangeleverd die ze nodig hebben, dat kunnen ze niet zomaar bestellen en doorverkopen aan particulieren. Bij mankementen aan signalering en opbouw komt er een servicemonteur van het betreffende bedrijf die dat soort zaken op locatie vervangt of repareert, dat gaat zonder tussenkomst van een reguliere motordealer.

Voor de Kmar is dat Modiforce in Leusden, maar ik verwacht niet dat die zomaar rechtstreeks aan particulieren verkoopt.
 
Zullen ze zo moeilijk doen met oranje lichten ??? die kleur heeft geen enkele wettelijke status verder


Blauwe lampen gaat natuurlijk niet lukken ben benieuwd en bij deze iedereen een fijn weekend
 
Geen idee, verwacht eigenlijk van niet. Je hebt ook van die truckstops waar ze al die zooi voor vrachtwagens verkopen, daar ligt het meestal ook gewoon op de plank.

Maar aangezien ts speciaal een lamp voor in die spiegelkap van een BMW zoekt, zal niet elke lamp zomaar passen. Denk dat je dan eerder bij Huijsmans moet proberen.
 
maar ik verwacht niet dat die zomaar rechtstreeks aan particulieren verkoopt.
Ik verwacht dat hij een zakelijke klant is, die ook amber mag voeren volgens de wet. Dat maakt bij dat soort bedrijven wel verschil. :)
 
Geen idee, verwacht eigenlijk van niet. Je hebt ook van die truckstops waar ze al die zooi voor vrachtwagens verkopen, daar ligt het meestal ook gewoon op de plank.

Maar aangezien ts speciaal een lamp voor in die spiegelkap van een BMW zoekt, zal niet elke lamp zomaar passen. Denk dat je dan eerder bij Huijsmans moet proberen.


Oranje / amber "mogen" we altijd op de vrachtauto plakken/schroeven en voeren op toepasselijke momenten.
( wat dus betekend dat je ze niet permanent mag aanzetten als een rijdende discobal )

Aan uitzonderlijk transport zitten ook een paar eisen dat het -moet- ( maar da's m'n ding al lang niet meer dus
hoe die regels zitten.. geen flauw idee )

kan ook weinig in de wvw vinden waar zou moeten staan dat je ze niet op een gewone auto / motor mag schroeven.
( het voeren er van .. naja.. ehh.. ik denk ook dat je weer komt op , op toepasselijke momenten )


Als oranje / amber kappen lastig te vinden zijn, kan je ook kijken of er "witte" te vinden zijn.
Gewoon een paar oranje bolleke's d'r achter hangen.. ben je ook klaar.

( de led-strobe's op m'n vrachtwagen zijn ook gewoon doorzichtig/wit .. alleen als ze aan staan zie je dat ze oranje flitsen )
 
Anders heb ik nog wel Lee Kleurfilters in de juiste kleur
 
Huijsmans in Nieuw Vennep doet de opbouw van BMW's voor de meeste overheidsdiensten. Zijn wel meer berdrijven die inbouw voor de overheid doen, maar Huijsmans is specifiek BMW. Geen idee of ze ook zaken doen met particulieren.
Top, dank je wel !
Zal ze morgen bellen, is ook zakelijk bedoeld en niet als particulier ;):]
 
Terug
Bovenaan Onderaan