Flitsen is goed voor de verkeersveiligheid..

:^ of gewoon de wegenverkeerswet beter kennen

aan de foto's is ook te zien dat hij maar een paar meter voorbij de camera tot stilstand is gekomen. als hij had geweten dat hij er ter plekke gewoon 120 mocht rijden (of 100) had hij echt niet zo hard hoeven te remmen om met minder dan 50 km/u voorbij de camera te komen

[me]Burn heeft geen medelijden[/me]
 
http://www.flitsservice.nl/algemeen/index_html/index_repo.html?http://images.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=1758

Die kerel heeft wel zitten slapen. Naar de foto's te oordelen had ie ze toch ruim vantevoren moeten kunnen zien staan.


Vind ik wel meevallen hoor.. Die flitser staat precies in het verlengde van die paaltjes. Doordat het van boven is gefotograveerd zie je hem snel, maar in de "schaduw" van een rij paaltjes wordt het toch wat lastiger denk ik.


...als hij had geweten dat hij er ter plekke gewoon 120 mocht rijden (of 100)...

Volgens mij mag je daar 120 aan het hectometerpaaltje te zien. Dus hij zal wel een aardig gangetje gehad hebben
 
Mja, maar in Nijmegen zijn het voor een groot deel ook rood licht flitsers, vlgs. mij. Kan me zo voorstellen dat mensen daardoor stoplichten net een tikje voorzichtiger naderen.
Beiden.... rood licht en snelheid. Maar ik ken ook "gewoon" hele straten vol snelheidsflitsers, vraag maar een die witte 626 :+ van gisteravond :X :X ....

:^ en volgens mij gingen al die flitsdiscussies o.a. hier juist over het snelheid controleren op rechte ononderbrokken stukken snelwegen, en niet over het nut van adequate verkeershandhaving bij potentieel gevaarlijke situaties als kruispunten etc.
Huh.... heb ik iets gemist? Nou ben ik niet bekend op die "plaat" uit het krantenknipsel, maar jouw conclusie zie ik in ieder geval niet.... ;) .

edit: heb net het verhaal op flitsservice gelezen en dat gaat inderdaad over de snelweg (althans volgens de foto dan hè! :+ )....
Maar dat had ik nog niet uit de discussie gehaald toen ik mijn post schreef O-) !
 
Laatst bewerkt:
VANDAAG WEER GEFLITST MET 90 WAAR JE 50 MAG ;(

TWAS GELUKKIG VAN VOREN :]

Oh ja en voor de moraalriddes onder ons het was op een weg waar geen huis staat, geen kind komt alleen de pooiers van SPEE weten het te vinden 50 meter achter het 50km bord ik dus staduitwaarts
 
Gas geven is ook een optie!!!

En de betreffende rijder mag blij zijn dat er niks achter hem gezeten heeft.

Mijn advies aan hem; volgende keer nog harder rijden of anders gewoon snelheidsbelasting betalen.

Wel naadje dat ie onderuit is gegaan natuurlijk.

:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan