Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier is ie dan:
De McLaren engineer zat in hetzelfde vliegtuig als Ronnie Smith en Gus Scott. Zij hadden net meegedaan aan de Macau GP. De foto\'s zijn de officiele politiefoto\'s.
Die Macau GP is behoorlijk heftig: racen op een stratencircuit a la Monaco met een superstock. Daar rijden ook verschillende gasten mee die aan de Manx TT meedoen.
Op zondag 10 februari 2002 00:26 schreef Joris het volgende:Gizzmo, wat vond je van die foto van die pissed McLaren monteur? Lachuh
Met een turbo komt er veel meer kijken ( lagere compressie zuigers etc ) en het is mechanisch, dus \"kwetsbaarder\" dan NOS. Ik heb beide sets 2e hands uit de advertenties in de KickStart gehaald, maar je kunt uiteraard ook contact opnemen met Jan Smit PowerParts ( www.jspp.nl ) of Jan Freeze ( heb ik geen webadres van ) of Gert-Jan Laseur ( www.laseur.nl ), die hebben die sets wrschlk gewoon op voorraad liggen. Op je motor zetten kun je zelf wel, kwestie van wat gaatjes boren in je inlaatspruitstukken, draad tappen en verder is het niet meer dan electra aansluiten.
Prijzen heb ik geen idee van nu, gewoon ff bellen.
Fles laten vullen wordt wel wat moeilijker in Nederland, er is sprake van een regel dat je een race-licentie nodig hebt om aan N2O te komen, dit dankzij de \"lachgas\" feestjes.
Kost bij Jan Smit 25,- ( gulden overigens ).
Ik ben geen expert op dit gebied. Maar bij een NOS kit wordt NOS en Extra brandstof ingespoten.
omdat in NOS meer zuurstof zit en de druk hoger wordt krijgt de motor een veel te arm megsel. Van een arm mengsel wordt de motor heet. Dus naast NOS ook veel Branstof = rijk mengsel waardoor de motor niet zo heet wordt.
Ga anders eens langs een tent die dit spul verkoopt. b.v. Pro Stret in Heemskerk (voor koekblikken) of RB motoren in IJmuiden.
Ik ben geen expert op dit gebied. Maar bij een NOS kit wordt NOS en Extra brandstof ingespoten.
omdat in NOS meer zuurstof zit en de druk hoger wordt krijgt de motor een veel te arm megsel. Van een arm mengsel wordt de motor heet. Dus naast NOS ook veel Branstof = rijk mengsel waardoor de motor niet zo heet wordt.
Nitro meng je bij als NOS alleen niet spannend genoeg meer is. Voor veel vermagen met nitro dient de kompressie van de motor wel vlink te worden verlaagt. En als je dacht det benzine duur was ga dan eens nitro tanken. Volgens mij ins het ook beter om Nitro af te zwakken met Metanol dan met benzine.
Als ja echt snel wildt gaan neem dan Waterstofperoxide en Zuurstof zoals Henk Vink deed.
Ga anders eens langs een tent die dit spul verkoopt. b.v. Pro Stret in Heemskerk (voor koekblikken) of RB motoren in IJmuiden.
met dank aan gizmo
Je kunt dit liever niet bij een laag toerental gebruiken, omdat de inspuithoeveelheid altijd gelijk is, zowel bij hoge als bij lage toerentallen.Waarom mag je dat nu eignelijk enkel boven 6000 rpm gebruiken?
Is dat enkel omdat het anders in je motor blijft steken?
Wat als je schakelt dan?
Jahoor zeker duidelijk.
Vraagje..
Kan jij dat ook in bouwen en zoja wat zou dat kosten?