Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het bij iedereen zo dat de lijst met favorieten niet vernieuwd word? elke keer als ik op zo'n opgeslagen topic klik (onvolwassen in noord nederland deel 12) kom ik op pagina 48... terwijl ze nu al ergens in de 60 zitten. na een keer vernieuwen is het al goed. maar ik denk ik meld het ff... 8-)
Dat heb ik ook vaak, niet alleen in de lijst met favorieten, maar ook in de gewone berichtenlijsten...

Kwam vanmorgen trouwens een topic tegen met een negatief aantal reacties:

full


_O- Hoe dat nou weer kan :?
 
is het bij iedereen zo dat de lijst met favorieten niet vernieuwd word? elke keer als ik op zo'n opgeslagen topic klik (onvolwassen in noord nederland deel 12) kom ik op pagina 48... terwijl ze nu al ergens in de 60 zitten. na een keer vernieuwen is het al goed. maar ik denk ik meld het ff... 8-)

Gee idee of het bij iedereen zo is bij mij werkt het in ieder geval ook niet.

Ik ben er sinds vandaag achter dat als je de index als startpagina instelt de pagina wel vernieuwd wordt maar de favoriten en mijn m-f dus niet.

Laat ik nou bijna nooit de indexpagina gebruiken..... erg onhandig dus.
 
Laatst bewerkt:
Je kan bestaande notificaties bekijken en verwijderen door in het menu "Overige Acties..." te kiezen voor "notificatielijst". Zet een vinkje voor de onderwerpen die je wilt verwijderen en klik dan op de knop "Verwijder geselecteerde onderwerpen".

Ik heb 94 pagina's notificaties. Als ik er een wil uitschakelen, moet ik die allemaal doorzoeken. Is er geen andere mogelijkheid. Bijvoorbeeld "zoeken in notificatielijst" of de optie wissen onder de notificatieknop bij een topic?
 
Hi,

Ik heb een probleempje met het nieuwe forum. Dit probleem is er alleen als ik ingelogged ben en via een router internet. Wanneer ik niet inlog zijn er geen problemen en kan ik gewoon goed browsen, ook geen problemen als ik de router eruithaal. Als ik me wel inlog dan valt mijn internetconnectie steeds ongeveer 15 seconden weg na elke pagina die ik open op het forum. Redelijk vervelend dus. Hebben jullie een idee? Ik heb dit probleem alleen op deze website sinds de komst van het nieuwe forum.
 
We krijgen de laatste tijd wel meer berichten dat het traag is, en ik wil zo langzamerhand ook wel eens weten waar het aan ligt. Zou je daarom een paar tests willen uitvoeren?

Installeer eens Fiddler. Bezoek vervolgens een paar pagina's op MF die traag zijn, terwijl Fiddler open staat. Selecteer daarna alle regels die aan de linker kant onder 'HTTP Sessions' staan, en ga naar File > Save > Session(s) > as Zip. Sla het bestand ergens op, en mail het vervolgens naar
34751


Alvast bedankt!
 
Ok, ik zal de test doen. Maar mijn probleem komt alleen voor als ik ingelogged ben, alles werkt normaal als ik niet ingelogged ben.
 
*kuch* probleem getracked. Er zitten wat blocks in mijn router waar google blijkbaar niet zo van gediend is. Is inmiddels opgelost. Snap alleen niet waarom dat nu pas naar boven komt.
 
ik zit te Kl$$@(%%ten met mijn documentenlijst.... ik krijg geen plaatje in een reactie...

alleen de volgende tekst boven in het scherm:

JavaScript Error:
error: 'template_parent' is niet gedefinieerd
url: Bekijk albums
useragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)

Iemand een idee?
 
Bedankt voor het melden, het probleem is opgelost. :)
Het kan zijn dat je de popup even moet vernieuwen met F5.
 
De keuze in het hoofdmenu en in de topics zelf om naar pagina naar keuze te navigeren is bij mij inactief (grijs) pas als ik naar de laatste pagina o.i.d. ga (dmv de twee pijltjes naast elkaar >> ) wordt hij weer actief.....is dit een instelling of een bug?
full



edit: werkt weeR :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een hele waslijst met problemen, zal ze morgen ff posten met screenshots.

1: 50% van de tijd laden de pagina's niet
2: de quotes staan verkeerd aangegeven waardoor je niet ziet dat het posts zijn
3: soms krijg ik een volledig ingedeelde pagina echter zonder tekst
4: Soms bij het "bekijk post" scherm is de volledige indeling zoek, resultaat dat alle smilies onder elkaar staan.
5: Op m'n werk slaat hij de pagina op zoals hij als laatst bezocht is en dan moet ik op F5 drukken om de pagina te herladen met de nieuwe posts.

Al deze problemen waren niet aanwezig met de vorige software
 
Laatst bewerkt:
Navond.

Ik weet niet of t al gemeld was, maar ik kom net tot de conclusie dat het niet lukt om een 'link met een andere omschrijving' te maken naar een webadres met een ' er in.

Bijv: http://www.motor-forum/foto's/afbeelding.jpg laat ie de ubb codes gewoon in het bericht zien, maar zou de link als volgt zijn: http://www.motor-forum/fotos/afbeelding.jpg dan krijg ik wel netjes een zgn. 'link met een andere omschrijving'.

Edit: ah kijk nu; het posten van die probleem is een soortgelijk voorbeeld op zich. :o
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 94 pagina's notificaties. Als ik er een wil uitschakelen, moet ik die allemaal doorzoeken. Is er geen andere mogelijkheid. Bijvoorbeeld "zoeken in notificatielijst" of de optie wissen onder de notificatieknop bij een topic?
Nog maar een keertje...
 
Ik heb ook al ongeveer 2 weken deze melding:


JavaScript Error:
error: Invalid character
file: Motor-Forum
line: 2
url: Motor-Forum
useragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

Klik hier voor een gedetailleerdere melding.

In een rood vak bovenaan de site. F5 geprobeerd maar helpt niet. Verder werkt alles prima

Dit staat er in de gedetailleerdere melding:

JavaScript Error:
error: Invalid character
file: Motor-Forum
line: 2
url: Motor-Forum
useragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

Ik gebruik Inet explorer 6.0.
gr Joris
 
Nog maar een keertje...
Nee, er zit niks anders op dan alle pagina's zelf door te bladeren...


Ik heb ook al ongeveer 2 weken deze melding:


JavaScript Error:
error: Invalid character
file: Motor-Forum
line: 2
url: Motor-Forum
useragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

Klik hier voor een gedetailleerdere melding.

In een rood vak bovenaan de site. F5 geprobeerd maar helpt niet. Verder werkt alles prima

Dit staat er in de gedetailleerdere melding:

JavaScript Error:
error: Invalid character
file: Motor-Forum
line: 2
url: Motor-Forum
useragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

Ik gebruik Inet explorer 6.0.
gr Joris
Ik kan er zo geen reden voor bedenken, wil je daarom de bron van de pagina waar de foutmelding op staat naar mij toe mailen? Via 'Bestand' > 'Opslaan als...' kan je de pagina opslaan, en dan graag dat bestand naar
127
, alvast bedankt. :)
 
Nee, er zit niks anders op dan alle pagina's zelf door te bladeren...Ik kan er zo geen reden voor bedenken, wil je daarom de bron van de pagina waar de foutmelding op staat naar mij toe mailen? Via 'Bestand' > 'Opslaan als...' kan je de pagina opslaan, en dan graag dat bestand naar [afbeelding], alvast bedankt. :)



Staat nu in je inbox, inclusief screenshot!
Gr Joris
 
Hallo,

Ik zal wel in het verkeerde topic zijn, maar vraag het toch maar.

In het Offtopic heb ik gevraagd naar iemand die mij kan helpen
in de tuin. Door Kofferrek werd mijn vraag geboycot ...

Ik vind dit onterecht, aangezien hij aangeeft dat dit niet op MF
thuis hoort ??

Ik vind hier topics over ...
Katten
Tattoes
Games
enz enz enz, ik kan zo wel door blijven gaan.

Waarom kan een vraag over een tuin hier niet tussen ???
 
Hallo,

Ik zal wel in het verkeerde topic zijn, maar vraag het toch maar.

In het Offtopic heb ik gevraagd naar iemand die mij kan helpen
in de tuin. Door Kofferrek werd mijn vraag geboycot ...

Ik vind dit onterecht, aangezien hij aangeeft dat dit niet op MF
thuis hoort ??

Ik vind hier topics over ...
Katten
Tattoes
Games
enz enz enz, ik kan zo wel door blijven gaan.

Waarom kan een vraag over een tuin hier niet tussen ???
Dit is idd het verkeerde topic, dus als je verder hier op in wilt gaan moet je maar ff mailen.

Jouw topic is voor niemand op MF interessant , behalve voor jouzelf. Daarnaast zijn algemene oproepen zeker niet altijd toegestaan. Duidelijk geval van een slotje iig, het hoort niet op MF thuis.
 
Dit is idd het verkeerde topic, dus als je verder hier op in wilt gaan moet je maar ff mailen.

Jouw topic is voor niemand op MF interessant , behalve voor jouzelf. Daarnaast zijn algemene oproepen zeker niet altijd toegestaan. Duidelijk geval van een slotje iig, het hoort niet op MF thuis.


Duidelijk :? :r

Tis dus niet anders B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan