foto locaties assen

fluxburn3r

MF veteraan
19 okt 2007
15.767
0
Rozenburg
Facebook
hallo allemaal.

31 aug. heb ik ene circuitdag op assen.
nu heeft mn vriendin een spiegel reflex en willen we wel een paar mooie platen overhouden aan die dag.

nu zijn we dus op zoek naar de goede locaties waar je als amateur mag/kan gaan staan en dan nog goede foto's kan maken.

heeft iemand die informatie voor mij?

alvast bedankt
 
hallo allemaal.

31 aug. heb ik ene circuitdag op assen.
nu heeft mn vriendin een spiegel reflex en willen we wel een paar mooie platen overhouden aan die dag.

nu zijn we dus op zoek naar de goede locaties waar je als amateur mag/kan gaan staan en dan nog goede foto's kan maken.

heeft iemand die informatie voor mij?

alvast bedankt

Stuur ze dan ff bij mij langs dan leer ik haar wel hoe je de mooiste foto's maakt. ;) :+

PS..........statief niet nodig _O- _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Ossebroeken.... Uitkomen Strubbe.
De bulttribune...

Loop anders een rondje tt en je ziet het gauw genoeg.
Succes
 
Inkomen Stekkenwal. En ietsjes verder bij de Bult. Maar idd ook uitkomen Strubben.
En vergeet rechte stuk niet. Je kunt in de pitsstraat mooi door de hekken heen hangen
 
Mooiste vind ik als toeschouwer dan de Bult want je ziet heel groot stuk , maar voor foto's ............daar heb ik de ballen verstand van daarom heb ik ook altijd een heilig ontzag van de mensen die hier de foto's plaatsten en kan er ook echt van genieten.
 
Gewoon een fiets mee nemen en lekker rond het circuit tuffen, bij elk leuk plekje stap je even af en maak je een paar foto's.
 
Ik ben blij dat mijn vriendin geen foto's maakt.
Even een lekker dagje alleen en ze kan er ook niks van. _O-

Wel hier posten he! :W *O*
 
ik ga mn best doen.
ze heeft ook pas net der camera dus het is nog even oefenen en proberen dus er zullen ook genoeg fail pics tussen zitten dan.
majah we gaan het zien, zo te zien kan je overal wel leuke foto's maken nu nog de vrouw die op de juiste tijd op het knopje drukt :P
 
ik ga mn best doen.
ze heeft ook pas net der camera dus het is nog even oefenen en proberen dus er zullen ook genoeg fail pics tussen zitten dan.
majah we gaan het zien, zo te zien kan je overal wel leuke foto's maken nu nog de vrouw die op de juiste tijd op het knopje drukt :P

Mislukte foto's hoort er nou eenmaal bij, gewoon door schieten komt van zelf goed. (net zoals met jou en circuit rijden, ooit... :+ )
 
Stuur ze dan ff bij mij langs dan leer ik haar wel hoe je de mooiste foto's maakt. ;) :+

PS..........statief niet nodig _O- _O- :+


Hallo :+ :W

Gewoon een fiets mee nemen en lekker rond het circuit tuffen, bij elk leuk plekje stap je even af en maak je een paar foto's.

Fiets meenemen op de motor gaat lastig denk :P tenzij we de motor op de aanhanger meenemen.

Maar iemand anders zei ook dat je bijna nergens kan komen met een gewone circuitdag? mja geen idee of dat zo is.
 
Hallo :+ :WFiets meenemen op de motor gaat lastig denk :P tenzij we de motor op de aanhanger meenemen.

Maar iemand anders zei ook dat je bijna nergens kan komen met een gewone circuitdag? mja geen idee of dat zo is.

Heb jij weleens van een grindbak gehoord , hoop het niet voor je maar anders moet je lopend naar huis en anders heb je de fiets nog. :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee dat is altijd wel balen inderdaad, mja :P TS kon eerst nog wel naar huis rijden na de grindbak :+ mja ik kan wel een aanhanger lenen alleen heb ik geen trekhaak, handig..
 
Gewoon lekker in de Geert Timmer, lekker dicht bij de baan en je kunt ze door de beste scherprechter van het circuit mooi op de plaat zetten.
Geen irritante hekken en als ze ergens rechtdoor de grindbak in gaan is het daar wel!
JK
 
Terug
Bovenaan Onderaan