Foto shooting Mega Meeting 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallee nog een aanmelding....

Motor van Marnickxs, een blauw/gele gsx-r uit 2001.

Alleen het is aangemeld als MF-Heer, terwijl in zijn/haar profiel staat dat het een dame is... :? :+

Maar hier een piccie van zijn/haar motor:

full
 
Laatst bewerkt:
Hallee nog een aanmelding....

Motor van Marnickxs, een blauw/gele gsx-r uit 2001.

Alleen het is aangemeld als MF-Heer, terwijl in zijn/haar profiel staat dat het een dame is... :? :+




:+ foutje bedankt.

Ben nog steeds een mannetje.. :)

Maar goed dat maakt mijn brommer niet minder beschikbaar dus we'll see of blauw/geel een b-tje in de smaak valt, bij mij wel teminste, alleen willen jullie mij niet op de foto geloof me..
 
ach.... dan gaan ze maar met mij.... :P

Tuurlijk ga ik met jou op foto :+
Kan alleen nie meer wachte :P


ruig machientje!

o ja, zo gaat het helemaal goed komen. Guls zet je nu in het lijstje. Hoe het daar terplekke gaat weet ik ook niet.....

:^
Zoals mn assistent het al heeft verteld... Ik zet je idd in het lijstje en hoe het allemaal zal gaan kan je lezen op het eerste pagina. Het is de bedoeling dat je uiterlijk om 1130 voor de ingang van de mac staat, zodat we bij elkaar komen en dan een plek kunnen gaan zoeken om foto's te maken. Er zullen waarschijnlijk niet van alle motoren een foto worden gemaakt, want het is de keuze van de dames! Ik zal mn beste doen om op zn minst 1 foto van de 38 motoren te maken O-)
ik kan helaas nu nog niet zeggen waar we de foto's gaan nemen, kep namelijk geen enig idee hoe druk het zal zijn en waar er evt een plekkie vrij gemaakt kan worden...
tenzij een aantal motor rijders die als eerste komen een stuk van het parkeerplaats bezet willen houden totdat de rest er is :+ :}
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat moeilijk worden om een plek vrij te houden op de parkeerplaats van de Mc D. want vorig jaar stond het al hartstikke vol en dit jaar komt er het dubbele..

Ik kan van de week 's avonds wel eens kijken of het bedrijf wat er achter ligt alle hekken afsluit, anders zouden daar misschien de foto's gemaakt kunnen worden. Je kunt dan ook de muur van het gebouw gebruiken als achtergrond en het zal voor de meiden iets rustiger zijn om te poseren, dan midden op zo'n parkeerplaats met tig motoren erom heen, dan mis je uiteindelijk het doel op de foto waar het omgaat.

Er zit tegenwoordig ook een Tango Tankstation met wat ruimte er om heen, misschien dat de motoren om de beurt daarheen kunnen rijden..
 
Zoals mn assistent het al heeft verteld... Ik zet je idd in het lijstje en hoe het allemaal zal gaan kan je lezen op het eerste pagina. Het is de bedoeling dat je uiterlijk om 1130 voor de ingang van de mac staat, zodat we bij elkaar komen en dan een plek kunnen gaan zoeken om foto's te maken. Er zullen waarschijnlijk niet van alle motoren een foto worden gemaakt, want het is de keuze van de dames! Ik zal mn beste doen om op zn minst 1 foto van de 38 motoren te maken O-)
ik kan helaas nu nog niet zeggen waar we de foto's gaan nemen, kep namelijk geen enig idee hoe druk het zal zijn en waar er evt een plekkie vrij gemaakt kan worden...

tja.... ik ben een echte slijmbal hulpvaardige jongen O-)
 
Dat gaat moeilijk worden om een plek vrij te houden op de parkeerplaats van de Mc D. want vorig jaar stond het al hartstikke vol en dit jaar komt er het dubbele..

Ik kan van de week 's avonds wel eens kijken of het bedrijf wat er achter ligt alle hekken afsluit, anders zouden daar misschien de foto's gemaakt kunnen worden. Je kunt dan ook de muur van het gebouw gebruiken als achtergrond en het zal voor de meiden iets rustiger zijn om te poseren, dan midden op zo'n parkeerplaats met tig motoren erom heen, dan mis je uiteindelijk het doel op de foto waar het omgaat.

Er zit tegenwoordig ook een Tango Tankstation met wat ruimte er om heen, misschien dat de motoren om de beurt daarheen kunnen rijden..


Idd, niet alles hoeft op 1 vierkante cm te gebeuren, Nederland is klein, denk GROOT ;)


BTW, ik ga op de FJR komen en niet op de XT. Én aangezien Warped het zelfde Off-The-Shelve model heeft als ik, zeg ik wel als de foto's er zijn dat het die FJR van mij is ;)
 
Laatst bewerkt:
:?

Je gaat de boel nu toch niet in de (foto)soep laten lopen?

Nee dat absoluut niet! geloof me!

Maar als het echt te druk wordt op het pakeerplaats en niemand wil aan de kant voor ons... tja dan maar een dame tussen tig motoren en daarvan een foto :+

Maar voor alle duidelijkheid: dames en heren, zorg aub dat je om 1130 bij de ingang van de mac staat... ik zal een lijst bij me hebben en kijken wie er allemaal zijn, dus wees op tijd :)
 
Hoi Gulmaster,

helaas moet ik me afmelden voor de fotoshoot, mijn motor bedoel ik, kan helaas niet komen en kan dan ook niet de motor beschikbaar stellen om van die prachtige foto's te laten maken. ;(

wie weet een volgende keer

groetjes twan
 
Als we optijd zijn,dan mogen jullie mijn motor wel voor de fotoshoot heeeel eventjes vast houden........ok. O-)




(Afbeelding)

Jup is goed, ik zet je in het lijst! :}
Maar kan je dan zorgen dat je je ff bij ons meldt op 9 mei?

See ya!


Hoi Gulmaster,

helaas moet ik me afmelden voor de fotoshoot, mijn motor bedoel ik, kan helaas niet komen en kan dan ook niet de motor beschikbaar stellen om van die prachtige foto's te laten maken. ;(

wie weet een volgende keer

groetjes twan

Hey Twan,

Jammer dat je niet meegaat! Vond het wel een leuk motor voor de shoot :} :}
Maar zoals je het al zei: volgende keer beter ;)


Maybe dat ik de mijne ook beschikbaar stel...

Hangt beetje af van tijd/drukte/plannen en vriendin.. :P


haha is goed, ik neem aan dat je vriendin wel meedoet met de shoot O-) ;)

Ik zet je ook in het lijstje, dan zorg je ervoor dat je 5 min weg bent met je vriendin zodat we ff snel aantal foto's kunnen maken van je motor ;) :X :X




:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan