foto's crash met cbr1000rr

Zo, gaat het wel helemaal goed met jou?

Dikke prima met mij! Vroeg me alleen af of het wel zo goed ging met jou. Leuk, een motor in de vernieling rijden. Hahaha, en dan gaan lachen als je je motor sloopt. Nee, ik herzie mijn mening, je hebt gelijk, leuk, motor-sloopje spelen. Jack Ass, alleen dan nog veel beter! En de verzekeringspremie op laten lopen! Top zeg! |( x 2973981263623

:+
 
ja. als je zoiets overkomt dan lach je. simpelweg omdat je dat nog kunt. 100% opluchting dus.

ik snap best dat mensen het leuk vinden om lekker hard en schuin de bocht door te gaan. maar: 'there's a place and time for anything' (and this seems hardly the place zo met die vangrails :X )
 
was het bewust je motor slopen ofoz?
een 600rr en een 2004 r1 en een 1000rr...snap jij het nou?
allemaal crashenn....

beetje raar hoor..
 
ja. als je zoiets overkomt dan lach je. simpelweg omdat je dat nog kunt. 100% opluchting dus.
Ja? Is dat zo? Volgens mij geldt dat alleen voor mensen die na de crash moeten herstellen van de nodige fractuurtjes, die mensen zijn blij dat ze het nog na kunnen vertellen, dan wil je misschien nog wel lachen. Als je er zo als hem vanaf komt zonder enig letsel kun je mij niet vertellen dat je dan staat te lachen als je je motor in puin rijdt. Tenzij je barst van het geld of heel goed verzekerd bent. Dan is het zelfs nog wel grappig ook, wat maakt het uit, je maakt een geweldige crash, komt nog op de foto ook, motor wordt vergoed, je hebt zelf nix, GEWELDIG TOCH? Waanzinnig verhaal om je motorvriendjes te vertellen.
 
die kerel heb wel geluk gehad hoor
en sonde van de motor

maar ik denk dat hij lacht omdat er anderen bij zijn

deed ik ook toen op me kwakerd was gegaan
ik lachte maar een beetje stom
maar eigelijk kon ik wel janken :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan