Foto's intermot

RAYF4

MF veteraan
28 mei 2001
1.224
0
Donostia-San Sebastian
Alvast wat foto's van Intermot van de site een spaanse tv-zender:

salonmotomunich1.jpg

salonmotomunich11.jpg

salonmotomunich13.jpg

salonmotomunich7.jpg

salonmotomunich8.jpg

salonmotomunich9.jpg


:9~
 
Op vrijdag 04 oktober 2002 17:17 schreef RAYF4 het volgende:Ben net terug van twee weken vakantie in Nederland, dus t forum niet zo errug gevolgt de afgelopen weken, sorry (Afbeelding)

Lekker aan het strand hier gelegen? Genoten van de kroketten en de frikandellen ?

Die naked kawa is wel aardig.... wat is dat er voor een ?
 
Voor die kroketten en frikandellen hoef je echt niet naar Nederland te komen, die krijg je ook aan de costa del snol 8-)
 
Voor die kroketten en frikandellen hoef je echt niet naar Nederland te komen, die krijg je ook aan de costa del snol 8-)
Costa del snol ligt aan de andere kant van Spanje, zoveel heb ik niet over voor een kroketje :9 .
In Nederland wel flink ingekocht, dus als ik heimwee krijg (zelden)kan ik een blik erwtensoep opentrekken :P .
Hoe lekker je hier ook kunt eten, af en toe een hollands prakkie is ook wel lekker :9~
 
Nee, is volgens mij zeker géén Mondial...
Kijk eens naar die puntige neus t.o.v. die van de mondial
De spiegels staan precies ook op een andere plaats...
En de kuip van de mondial loopt mooi in 1 lijn naar beneden aan het voorwiel, terwijl dat op die andere foto niet zo is. Daar is er precies zo'n insnijding.
Algemeen gezien is die kuip van model X véél hoekiger...
En de achterbrug is bij de mondial aan beide zijden, niet bij model X
 
Nee, is volgens mij zeker géén Mondial...
Kijk eens naar die puntige neus t.o.v. die van de mondial
De spiegels staan precies ook op een andere plaats...
En de kuip van de mondial loopt mooi in 1 lijn naar beneden aan het voorwiel, terwijl dat op die andere foto niet zo is. Daar is er precies zo'n insnijding.
Algemeen gezien is die kuip van model X véél hoekiger...
En de achterbrug is bij de mondial aan beide zijden, niet bij model X

salonmotomunich7.jpg


Deze grijze met seatpipes is wel een MODIAL ZEKER WETEN!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan