Intermot 2022

Misschien telt het mee, dat sinds corona ALLES met 2 wielen de showroom uit VLIEGT.
Er is dus helemaal geen noodzaak om mensen kennis te laten maken met de nieuwe modellen, want bijna alle motoren zijn al verkocht voordat ze überhaupt bij de dealers afgeleverd worden.
Mensen kijken tegenwoordig eerst alle YouTube filmpjes, en vragen dan misschien nog eens hier of daar een testrit aan, maar een "test motor" is tegenwoordig ook al lastig te vinden.
Zelfs de 2e hands en overjarige modellen voorraden zijn compleet uitverkocht overal, dus alleen de echte "kneusjes" blijven staan.
 
Misschien telt het mee, dat sinds corona ALLES met 2 wielen de showroom uit VLIEGT.
Er is dus helemaal geen noodzaak om mensen kennis te laten maken met de nieuwe modellen, want bijna alle motoren zijn al verkocht voordat ze überhaupt bij de dealers afgeleverd worden.
Mensen kijken tegenwoordig eerst alle YouTube filmpjes, en vragen dan misschien nog eens hier of daar een testrit aan, maar een "test motor" is tegenwoordig ook al lastig te vinden.
Zelfs de 2e hands en overjarige modellen voorraden zijn compleet uitverkocht overal, dus alleen de echte "kneusjes" blijven staan.
Nou volgens mij is dat vliegen voorbij , ik zie weer einde jaars kortingen en laatst bij goedhart stond het vol met gebruikte en nieuwe
 
ze komen er nog wel achter dat niet iedereen elektrisch kan / wil rijden , stroom net fik nu al bijna af met die klote auto's . we hebben hier in (bolsward) al 2 transformator huisjes kapot gebrand . de stad is er NIET op gebouwd om elektrisch te rijden / verwarmen / koken / douches etc .
ze zullen echt wel overstappen naar verbranding's waterstof motoren , en dat vindt ik prima , waterstof heeft tenminste nog kabaal / gevoel , alleen geen geur .
 
Ik was vandaag bij de intermot en vond het een zeer jammere editie. Wat me opviel is dat de stand van Energica bijna niks geen bezoekers kregen en de elektrische testmotors allemaal stil stonden. Komt helemaal goed🤣🙈
 
Ik was vandaag bij de intermot en vond het een zeer jammere editie. Wat me opviel is dat de stand van Energica bijna niks geen bezoekers kregen en de elektrische testmotors allemaal stil stonden. Komt helemaal goed🤣🙈
Heb je ook geprobeerd je in te schrijven voor een testrit?
Wij hebben het na een half uur maar opgegeven, en zijn vast niet de enigen geweest.
 
Veel negatieve reacties hier te lezen, maar wij hebben het anders ervaren. Zijn er vrijdag geweest. Waren om 9.45 uur op de beurs en zijn er om 17.45 uur pas weer weg gegaan. Lekker relaxte dag van gemaakt. Overal goed kunnen kijken. Niet te druk, maar waren ook zeker niet de enige. Daarna nog lekker een hapje gaan eten in een klein dorp in de buurt van Keulen en daarna weer op het gemak (...) naar huis geknald. Natuurlijk had het groter gemogen, maar voor ons was het zeker geen verloren dag.
 
Voor mij ook de 1e keer... Had er meer van verwacht maar was een beetje voorbereid met wat ik hier al had gelezen.
Ik was er vrijdag en na 5 uren hadden wij het wel gezien. Wel heeeeel rustig aangedaan...
Hal 7 vond ik de leukste en drukste....
Als er ooit in de toekomst weer meer hallen worden gevuld ga ik er zeker weer naartoe.
ps..ook een nachtje blijven slapen in het Mecure hotel aan de Belfortstrasse...Perfecte uitvalbasis om de oude stad in te duiken en zit tegenover de Intermot ( andere kant vd rijn)
 
Had ik al gepost dat nieuwe motoren bij motorhavens en andere motorzaken aankomen met stickers erop bestemming Kiev? Bestemming Ukraine gaat door naar West Europa. K.lere situatie natuurlijk.
 
Wat een domper dit jaar. Had het eigenlijk na 2 uur alweer gezien. Voorheen spendeerde ik daar een hele dag, aangezien er zeker 6-7 hallen gevuld waren. Nu maar 3. Zowel KTM als Yamaha niet gezien. Erg jammer. Daarna maar even Keulen in gegaan.

Niet de moeite waard om heen te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan