foto's van je (langwerpige) MF sticker

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.066
514
breskens
Ben van plan om die langwerpige MF stickers met de url erop op m'n fiets/helm te plakken, kan er alleen nauwelijks plaatjes van vinden (of ik moet het met de zoekfuctie gemist hebben). Dus post hier je plaatjes van je MF sticker. Het gaat mij voornamelijk om de langwerpige, van de kentekensticker heb ik er wel al genoeg gezien. Ook van de autosticker heb ik nog geen enkel plaatje gezien!
 
Die heb ik net volledig doorgespit, staan bijna geen plaatjes in. Ik wil wat inspiratie op doen O-) . Ben vooral benieuwd of iemand zo'n sticker op z'n vizier heeft geplakt en hoe dat eruit ziet. (moet zelf nog de stickers bestellen, eerst eens kijken of ik de oude MF sticker nog kan vinden, anders moeten er daar ook nog een paar van besteld worden) Op Orpheus z'n motor lijken die stickers eerder wit dan zilver grijs?
 
Je bedoelt zoiets ?

hugger+sticker.jpg
 
Die heb ik net volledig doorgespit, staan bijna geen plaatjes in. Ik wil wat inspiratie op doen O-) . Ben vooral benieuwd of iemand zo'n sticker op z'n vizier heeft geplakt en hoe dat eruit ziet. (moet zelf nog de stickers bestellen, eerst eens kijken of ik de oude MF sticker nog kan vinden, anders moeten er daar ook nog een paar van besteld worden) Op Orpheus z'n motor lijken die stickers eerder wit dan zilver grijs?
dat ziet er niet uit op het vizier, omdat het niet enkel de letters zijn maar ook het doorzichtig plastic als je langs oost souburg rijdt dan heb ik er wel 1 voor je of ik neem hem 9 mei mee O-)
 
ik heb ze op de kont van m'n minibike geplakt :P
Zal er dadelijk wel ff foto van maken voor je.
 
dat ziet er niet uit op het vizier, omdat het niet enkel de letters zijn maar ook het doorzichtig plastic als je langs oost souburg rijdt dan heb ik er wel 1 voor je of ik neem hem 9 mei mee O-)
Wat is er 9 mei te doen dan, op moederdag na? (moet trouwens werken :( )
 
Aha een mega meeting. Ben rond de periode van deze topics een paar weken MF-loos geweest wegens tentamens. Helaas, als ik het eerder had geweten ging ik wel mee. Moet werken nu, is ook leuk |( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan