frikandellen meeting bij poets

laat graag wel even weten of je komt
ivm het inslaan van frikandellen aub

en motorengeltje mischien heb ik wel een goede bui *D
 
Klinkt allemaal erg gezellig, maar ditmaal gaat het niet lukken. Vrijdag weer werken... snik. Volgende keer beter. Ik zie jullie sowieso zaterdag op de BBQ van MotorEngel! Wordt zeker gezellig! :+
Zou het Skoez ooit gaan lukken om iets aardigs te zeggen?!?! '(

x
Ellen
 
Klinkt allemaal erg gezellig, maar ditmaal gaat het niet lukken. Vrijdag weer werken... snik. Volgende keer beter. Ik zie jullie sowieso zaterdag op de BBQ van MotorEngel! Wordt zeker gezellig! :+
Zou het Skoez ooit gaan lukken om iets aardigs te zeggen?!?! '(

x
Ellen

NEE! Muts :P
 

Sinds wanneer ben ik een muts, puffertje?! :( Dat wordt een feest op de BBQ als wij twee samen gaan! Vollop bekvechten!!! Hopelijk springt Poetsie er even tussen als we te erg worden. :P

Euhm.. Skoez, je weet wat ze zeggen: meisjes plagen kusjes vragen! Veel succes dan, ben benieuwd hoe die strategie werkt bij de andere vrouwen. })

x
Ellen
 
Toch nog maar een extra pak frikandellen kopen dan???? :+ en ik kom niet eens... ;)


een pak zeg je.. ik doe er wel 4 bij halen LOL... :X .. we tellen de VELE loempiaas maar ff niet mee he Phoenix... want niet iedereen lust frikandellen :X
 
een pak zeg je.. ik doe er wel 4 bij halen LOL... :X .. we tellen de VELE loempiaas maar ff niet mee he Phoenix... want niet iedereen lust frikandellen :X

hehe.. die "kleine" loempias van jou zijn groot genoeg om een gezin in afrika een maand te laten eten ;)
 
onder bedreiging van mijn meiden tik ik dit bericht dat wij met de hele familie ook komen .

koga , ria, ximena en yrvana
 
zullen we ook topics openen voor verzamelpunten her en der in het land om dan gezamelijk naar poets te rijden :P
 
die is er al een viccie dat is bij de mac drive in rosmalen bij den bosch langs de A2
verzamelen om 21.00 uur
 
die is er al een viccie dat is bij de mac drive in rosmalen bij den bosch langs de A2
verzamelen om 21.00 uur

was ook meer een geintje maar de mac bij rosmalen is niet handig voor mij aangezien ik uit breda kom en meteen naar uden rijd.

route: volg de frikandellenlucht :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan