FZ6 met laser extreme tapered uitlaat

Eriky

Die hard MF'er
7 okt 2001
714
0
Ik heb deze uitlaten nu een aantal weken onder m'n motor zitten. In eerste instantie zonder dB killers, maar dat is me toch iets te gortig. Nu heb ik vanmorgen met heel veel moeite de dB killers erin kunnen zetten. Helaas maar 2 van de 4! De verbindingen zitten gewoon moer en moervast.

Nu lijkt alleen het stationair toerental lager te zijn. Ik heb alleen even rondgereden in de straat dus misschien verbetert het na wat beter warm draaien? Wat ik me ook afvraag, zit er een stationair toerental regelaar op een FZ6? Dus meer in het algemeen, hebben injectie motors een automatische regelaar hiervoor, of kan ik het zelf instellen? Ik heb geen knopje kunnen vinden, en m'n handboek is kwijt na een verhuizing B|

P.s.: zal proberen nog wat piccies te posten mocht er interesse zijn O-)
 
FZ6 fazer heeft vanaf bouwjaar 2004 een automatische choke. Hier heb je dus geen knop voor, deze stelt zichzelf in (computer zorgt voor de extra brandstof via de injectoren). Op zich best handig, behalve bij een computerstooring. Net zo handig als het feit dat je de lichten niet meer uit kunt zetten.... :(
Verder een top!!motor! :9 :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan