fzr 1000, naar streetfighter

ik kijk ook even naar de fan,kijken of ik hem er dichter op krijg,en heb nog wel een paar fan,s liggen,misschien pas maken met wat beugels!!
 
hier zit de kraan nu,zat in de kuip!
alleèn ff spuiten

spatbord een meter vanaf gehaald,mooi kort zo!
 
nu het pijpje laten solderen,moet iets naar binnen,waar de orginele zat!
en een kelk van de carb naar buiten gezet,anders zat ik met het pijpje wat erop zit,paste het andere thermohuis weer niet,maakt niks uit denk ik,is volgens mij,een carterventilatie,toch???
zie foto,de tweede van rechts,hebben we nu helemaal rechts zitten,maakt niet uit lijkt mij!
 
Laatst bewerkt:
en m,n broer heeft een paar mooie steunen gemaakt om de bobines onder de tank te plaatsen,zaten ook in de kuip!
heeft hij mooi gelast zeg ik!
 
nu het pijpje laten solderen,moet iets naar binnen,waar de orginele zat!
en een kelk van de carb naar buiten gezet,anders zat ik met het pijpje wat erop zit,paste het andere thermohuis weer niet,maakt niks uit denk ik,is volgens mij,een carterventilatie,toch???
zie foto,de tweede van rechts,hebben we nu helemaal rechts zitten,maakt niet uit lijkt mij!
[~[url="http://img10.imageshack.us/img10/1043/yamaha006.jpg"]afbeelding~][/URL]
wie oh wie???
maakt het wat uit???
 
Het slangetje op het spruitstuk zit nu op cil. 3 ipv op cil 4 bedoel je? Das alleen maar een vacuum slang. Dat lijkt me geen probleem als je carbs er nu nog oppassen.
 
ja,dat dacht ik ook al,ik dacht aan carterventilatie of zoiets,maar je weet maar nooit,dan gaan we het gewoon proberen!
dank je.
 
probleempje hiero, wie kan er voor mij iets ,hardsolderen ,volgens mij!
de radiateurman in enschede wil er 150 euro voor hebben,zegt hij nu!!!!
van de week was het nog 50 euro????
zit meer werk in zegt hij,een uur of 3????
zie 2 foto,s terug,dit past net niet in het blok,het linkertuitje moet iets naar binnen,iemand hiero toevallig???
 
Hee T.gaat lekker hier!
Zou het ook een idee zijn om jouw pics eerst wat te verkleinen voordat je ze er op gooit.
Kijk weinig meer hier omdat het tijden duurt voordat de pics binnen zijn,dan breek hem alweer af.Weinig geduld. _O-
:W
 
Hee T.gaat lekker hier!
Zou het ook een idee zijn om jouw pics eerst wat te verkleinen voordat je ze er op gooit.
Kijk weinig meer hier omdat het tijden duurt voordat de pics binnen zijn,dan breek hem alweer af.Weinig geduld. _O-
:W
dan heb je wel een erg trage comp!!! |(
maar zal ff kijken hoe ik ze moet verkleinen,denk in paint ofzo,zal het proberen!!
 
gaan maandag verder met het pijpje,zaag hem doormidden en verbind hem weer met een slang en klem!en de koplamp monteren!
 
dan heb je wel een erg trage comp!!! |(
maar zal ff kijken hoe ik ze moet verkleinen,denk in paint ofzo,zal het proberen!!

ik zie dat je upload bij imageshack. daar kun je bij het uploaden aanvinken om het formaat te veranderen ;)

grts
 
zo heb de koplamporen binnen,vanmiddag even plaatsen,samen met de koplamp,en kan ik met de bedrading bezig,die moet nogal ingekort worden!
 
zo neb de waterpijp verbonden met een stuk koelslang ertussen ,helaas zaten nu weer enkele beugels in de weg en de olieleiding!!!!
maar na veel gepuzzel is dat ook opgelost,nu deze week even naar bor motorsloperij,is even kijken naar een koeler wat past,de van de fzr wou niet wat ik wou,en dan bedrading inkorten en in elkaar zetten,maar gaat helaas niet zo snel!!
 
hoera,heb iemand gevonden,die mijn koeler gaat aanpassen,zodat hij er voor kan!!
gebeurt over 2 week,dus eind komt in zicht!
die mooie koeler van de yzf komt erop,met die dubbele vinnen!!
tellertje nog plaatsen,en draadjes inkorten!
bijna rijen!
 
Laatst bewerkt:
zo heb intussen een flesje voor de koeler,is gecoat,dus kan er metèèn op,en dinsdag wordt m,n motor opgehaald en komt de koeler ervoor,en de uitlaat komt onder de motor te hangen,als dit een beetje fatsoenlijk te realiseren is!,
foto,s volgen !
 
er komt een sebring uitlaat onder die bij m,n broer onder de fireblade zat!,
we hebben hem ingekort,wordt helemaal gepolijst,en de flens halen we bij het spruitstuk eraf van m,n broer ,en lassen we bij mij er weer onder zodat de uitlaat bij mij gaat passen,en hij komt onder het blok te hangen!
ik weet schiet niet erg op!
foto volgt binnenkort!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan