fzr 1000, naar streetfighter

er komt een sebring uitlaat onder die bij m,n broer onder de fireblade zat!,
we hebben hem ingekort,wordt helemaal gepolijst,en de flens halen we bij het spruitstuk eraf van m,n broer ,en lassen we bij mij er weer onder zodat de uitlaat bij mij gaat passen,en hij komt onder het blok te hangen!
ik weet schiet niet erg op!
foto volgt binnenkort!

~


de uitlaat zit eronder van een fireblade!
 
Laatst bewerkt:
hey Theo kerel
hoe heb je nu precies de koeler laten aanpassen
was het een kwestie van het onderste pijpje dichtlaten maken??
 
nee,heb het bovenste pijpje laten veranderen,(hard solderen)en een paar beugels gemaakt,zodat ik wel een goede stuuruitslag heb!
en op het blok zit het thermohuis van een yzf,zat eerst aan de koeler,ging niet zo maar,met de nodige aanpassingen, beetje slijpen en zagen!
 
en nu je de sebring demper hebt wat doe je met die andere die je er eerst op had??? ;-)
 
krijg dat klereding niet aan het lopen,lijkt wel of hij geen benzine oppompt tijdens het rijden??
iemand een idee,hij rijdt perfect totdat de carbs leeg zijn,tijdens het rijden,zet ik hem van contact af,en til de benzinetank op,hoor ik hem oppompen,pompt lleen niet verder tijdens het rijden,en staat zo raar om de paar km,de tank steeds optillen!!
iemand een idee???
 
krijg dat klereding niet aan het lopen,lijkt wel of hij geen benzine oppompt tijdens het rijden??
iemand een idee,hij rijdt perfect totdat de carbs leeg zijn,tijdens het rijden,zet ik hem van contact af,en til de benzinetank op,hoor ik hem oppompen,pompt lleen niet verder tijdens het rijden,en staat zo raar om de paar km,de tank steeds optillen!!
iemand een idee???


tank trekt vacuum?
 
na heeeeeeeeeeeeel veel gezoek doet hij het!!!!
alles los gehad en door geblazen,blijkt het in het brandstof filter te zetten,heb de beugel kromgebogen zodat het filter meer rechtop staat en weg probleem,tot nu toe!
 
Hij is Super geworden T.!Mooie strakke fighter.Sjappoo.
Kan ik ook op jouw rekenen 28 Augustus?(Jerryt Meet)

Gr.Gerard
 
misschien een idee om de koplamp iets te laten zakken ?
weet niet of het veel moeite is en of het gaat met je teller maar staat wat agressiever.

voor de rest ziet er goed uit,mooie fiets geworden .
 
is erg netjes geworden, maar je stuurkuipje mag iets naar beneden, steekt boven het geheel uit nu..

mag ik vragen wat je kwijt was voor het poedercoaten van je frame???
 
Hee T.

Ziet er allemaal super uit!

Kan ik ook op jouw(met de brommer)rekenen op 28 Augustus hier voor de Jerryt Meet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan