FZR foto's

Lijkt me een goede keuze.

Wat ik er van heb gehoord is dat het een heerlijk motor is.

Ik had van de week mijn GS ook bijna ingerollen voor een FZR 600 :}

Hij gaf alleen niet genoeg terug voor mijn GS 500. "HIj is wel meer waard en de motor is nog goed maar ik moet er ook nog winst op maken" waren zijn woorden.
Heeft ie opzich natuurlijk gelijk in.

Anders had ik dze nu onder mijn kont 8-) maar helaas.

full
 
Volgens mij is die foto bij de dealer genomen. Want ik heb denk wel eens op die website gekeken en volgens mij zet die vent al zijn motors daar neer om te fotograferen!
Jep, ik heb hem gekocht bij van de Kuinder Motoren in Hilversum.
Maar als het zou kunnen, maag hij van mij de badkamer in hoor! *D
Zal mijn vriendje wel leuk vinden, haha...
 
Kuip is van JMV, gemaakt voor een bandit. Er zat dus een ronde koplamp in. Dit gat dichtgemaakt en de originele FZR-lampvorm er weer uitgezaagd. Onderkant iets afgezaagd, want de bandit is daar iets smaller. Ik sta er van te kijken hoe goed de kuip de wind en regen tegenhoudt. Kont is van een R1, met een nieuw subframepje. Het zadel zit met klitteband vast. Ik wil nog een puntbak en een andere uitlaat.

Chrissie, die heel tevreden met zijn motor is.
 
chrissie??wat voor achterspatbord is dat??complimenten voor je motor btw,alleen nog wel een mooi systeempie opleggen,staat nog beter!!
 
De "hugger" (achterspatbord) heb ik bij M-design in Duitsland besteld. Echt Duitse kwaliteit. Zag er veel netter uit dan de polyesther R1 kont, die uit Engeland komt.
 
Idd, goudkleurig zadel is niet het moooist, maar ik wilde hem eerst met meer goudaccenten maken. De goudverf die ik had paste alleen niet mooi bij de donkere metallic lak. Ik had het zadel alleen al gemaakt. De spiegels zijn noodzaak, zonder spiegels is tie mooier. Wil eigenlijk een superbikestuur erop, want na mijn ongeluk kan ik niet zo lang meer in deze sportieve houding zitten. Kuip gaat er dan af. Zit dan alleen met het probleem dat ik de koelvloeistof weer ergens anders moet plaatsen (en nog wat klein geneuzel, maar dat lukt wel).

Chrissie, die nog wat andere projecten ook heeft lopen, dus eerst maar is fijn hierop rondrijdt!!

Bedankt voor de complimenten!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan