Gaat dit passen? Nhe k*t gaat niet dom,dom,dom

Strakke actie ???

  • Ja wil ik ook doen

    Stemmen: 3 2,9%
  • Hahahahaha

    Stemmen: 81 79,4%
  • Tja shit happens

    Stemmen: 8 7,8%
  • Dom,dommer,???

    Stemmen: 8 7,8%
  • ach ik heb ook wel zo iets,verklaar je nader

    Stemmen: 2 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Met de motor vast komen te zitten in de blubber. Ik vind het knap :}
:9 ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :Y :N _O- :W *O* -O-

(ja, ik denk: ik gooi er ook eens wat smilies tegeaan :9 )
 
Nee da's duidelijk.
Zoiets had ik ook nooit aan zien komen..............
Wel je voetjes omhoog houden he ;) anders krijg je vieze voeten :P
 
Haha, ziet er wel grappig uit, voorbereidingen op je eerste Paris-dakar aan t treffen ofzo ;)

Aan de andere kant snap ik het best, gezien de dag, met zulk rotweer wil je gewoon op je werk zijn en let je wat minder goed op :z
 
Toch een leuke ervaring, was bang dat je op je bek was gegaan :+ :Y

De foto's analyserend zou het me hoogst verbazen als hij omgevallen zou zijn, zo diep zit ie ingegraven.....

@ TS:
355.gif
 
Nouja, ik heb ook al eens een keer in België naast de weg in de blubber gestaan, maar niet op zo'n spectaculaire manier als hier. Hulde! :}

Ik reed daar een asfaltweggetje achteraf op, en besloot een paar honderd meter verder dat het de verkeerde weg was. Dat kan. Toen wilde ik omdraaien. Dat kan ook nog. Toen reed ik dus zachtjes rechts de berm ( :X ) in, en op het moment dat ik dat doe voel ik hoe de hele motor 10 centimeter omlaag pleurt; de berg was 10 centimeter lager dan de weg -O-

Nouja, ik denk nog weg te rijden, maar het was één grote blubberbende. Na 5 minuten geprobeerd te hebben te GS650GT nog dieper in de modder te begraven, middels het achterwiel, moest ik toch vaststellen dat ik er niet uit kwam -O-

Gelukkig was er een vriendelijk Belg die me even geholpen heeft, al keek ie daarna niet meer zo gelukkig, want er was een beetje ( :X ) modder opgespat toen ik tijdens het duwen nog een beetje met het gas meehielp 8-)

Sindsdien rijd ik de berm niet meer zomaar in...
 
Laatst bewerkt:
Is van Balkie, kan die mooi mijn boefje schoonspuiten met hogedruk bij hem voor de deur :Y
Me tuinslang redt het niet van 14 hoog :N _O-
Jeje, heb hem met plezier afgespoten voor je. :W :W

Maar wist niet dat er een Bandit 650 S crosser bestond _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan