Gaat er nog iemand rond Adam

Het is WEL mooi weer en ik heb nieuwe veren in de voorvork en ik heb wel zin maar ben al de hele dag weggeweest en moet nog eten en ben moe.
Wat een drama, hoe laat wil je gaan?? Het lijkt er op dat je alleen moet.
Alles goed verder?
 
Ja ik ga nu rijden, maar naar me werk :(

we hebben voor vannacht een Oracle upgrade geplanned. Wordt weer laat :(
 
Ik ben nu net thuis gekomen van het werk en moet nog ff eten en zo. Ik ga het dus vanavond niet redden :(
 
Nou k ben dus wel eff geweest reaktie,s duurde me te lang. kwam rene onderweg nog eff tegen.
ben ik onderweg richting beemster een beetje
binnen door hebben een paar KOEKBLIKKEN elkaar in de sloot gereden }) ghe ghe heb daar eff staan
te kijken en stom lullen uiteraart.
dus weinig gereden.
morgen dan maar eff als er nog meer willen.
 
Morgen (vanavond ondertussen) kan ik ook niet. ik moet een auto ophalen in Den Haag en ben waarschijnlijk niet op tijd terug om nog ff te gaan rijden. Als jullie aangeven waar je gaat rijden kan ik misschien wel nog ff langskomen om foto's te schieten of gewoon ff te kijken. Dan rijd ik vanaf Den Haag direct door naar het plaats delict })
 
ik proef dat er op maandag avond wordt gereden...
waar/wanneer en hoe laat?
 
Ja roep eens wat, ik kan niet kneedownen en heb geen ambitie (lees: kneesliders) maar wel een digicam waar ik wat mee wil experimenteren :P

Vanavond moet ik ff rijden maar dat wordt dan na 20.00 vertrekken uit Zaandam.
 
Gaat dus inmiddels over dinsdag....

Moet jullie even specifiek zeggen waar, kom ik misschien ook een keertje....
sorry ...je hebt gelijk....
mmm...is er nog iemand met een voorstel...anders doe ik er een? ;)
 
Gisteren rond 17:30 nog even een half uurtje lopen knallen op A9 circuitje met de Hayabusa.

Nog bijna onderuit gegaan op klaverblad B'hoevendorp. Lag een dieselspoortje van een halve meter breed. Heb het op video staan dus zal hem binnenkort eens posten.
 
Ben net thuis :) olie druk weg van die K*T Focus :(
Op gehaald door
F(ormidabele)O(mgekeerde)R(ijende)D(oodskist) dealer.

Nu nog eten koken, dus voor dat ik klaar ben met alles is het donker.

Morgen maar weer :]
 
Kom op jongens, vertel ffff waar ik jullie kan ontmoeten. Tijd begint krap te worden!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan