Gaat er nog iets gebeuren deze winter???

Marianchi ®

MF veteraan
12 dec 2003
7.454
0
Ik ben benieuwd wat de 25 Kw rijders gaan doen deze winter. Houden er mensen een winterstop of wordt er doorgereden.

Zelf heb ik m'n motor in de garage staan en ben van plan hem een beetje optisch te tunen. Ander uitlaatje er op, Wheelhugger en een soloseat aanschaffen...

Van Superkris weten we dat hij druk bezig is z'n schoonheid op te leuken na z'n valpartij, maar zijn er nog anderen druk bezig met (optisch tunen)??

Laat de winterprojecten maar komen :}
 
ik rijd deze winter gewoon door zolang er geen ijs ligt. In het voorjaar (18 maart) ben ik van de 25Kw regel af en ga ik mijn nieuwe Z750 ophalen !!!
 
Jaja, ander uitlaatje, beetje opvrolijken, alsof het niets kost. Ik denk dat ik mijn motor zo nog maar even laat. En ohjah, 21 februari vol vermogen, hum, maakt voor mij ook al geen verschil meer ;)

Maar wel lachen als je er nu wat aan kan doen, ik ben de veren aan het vervangen, van het weekend hyperpro achterveer erop gezet en nu nog die voorvorkveren, maar is zo leuk dat er geen aftapplug op mijn poten zitten. Die zullen er dus helemaal uit moeten en daar neem ik maar ff de tijd voor. Wel al een wereld van verschil met alleen een andere veer aan de achterkant.

Suc6 met verbouwen!!
 
rijden rijden en rijden :]

vandaag ff naar utrecht voor een kleine meeting, wie interesse heeft...1330 bij jaarbeurs ;)
 
ZXR staat gewoon voor de deur eergister een alarm ingebouwd en daarna nog een stukkie gereden. Grote knippers eraf (voor) en de bedrading van de knipperlichten in m'n spiegels mooi wegwerken. DB ruitje smoked grey is op bestelling.

Alarm is cool :P

Behalve als het hard waait

ja, hij staat UIT!
 
ZXR staat gewoon voor de deur eergister een alarm ingebouwd en daarna nog een stukkie gereden. Grote knippers eraf (voor) en de bedrading van de knipperlichten in m'n spiegels mooi wegwerken. DB ruitje smoked grey is op bestelling.

Alarm is cool :P

Behalve als het hard waait

ja, hij staat UIT!

Foto, Foto, Foto!
 
Jaja, ander uitlaatje, beetje opvrolijken, alsof het niets kost.

Ik ben druk aan het sparen en aan het checken wat er allemaal mogelijk is.... Dus "alsof het niets is" lijkt me niet geheel gepast :) .

Moet vandaag werken, dus voor mij zit Utrecht er niet in!
 
oh..en trouwens:

ik rij gewoon door, weer of geen weer :g

komen nog wel een paar aanpassingen deze winter, zoals andere spiegels (heb nu 1 vierkante, wil 2 ovale) en een stuurkuipje (meer een windruitje)

Rich
 
Deze winter motorrbw halen, motor kopen en natuurlijk rijden.
Ik heb t druk :P
 
wanneer ik mn motor eindelijk krijg ( :( duurt zo verrekte lang.... nog steeds mn 25kw-kit niet binnen) ga ik lekker rijden als t weer t toestaat. ook ga ik voor kappen sparen voor mn diversion. met volle kuip vind ik m toch stukken mooier. :) hoop dat ik die er ongeveer voor april op heb. maar dat zien we nog wel. ;)
 
Ik moet voor school in februari gaan afstuderen, mijn motor wordt dan mijn dagelijks vervoersmiddel, maar als het zo warm blijft als nu dan zal ik vast en zeker eerder erop gaan rijden...

Ga hem binnenkort een kleine beurt geven en een klein beetje opfleuren :+ en dan 16 februari (als datum klopt) naar de Brabanthallen in den Bosch.
 
ik rijd door. winter hebben we hier toch niet, en ik kan niet langer dan 2 dagen zonder mijn motor :P
 
hier mijn motor,laatst wat schade gehad,en ga hem niet verbouwen,alleen andere dempers,mijn voorspatbord ligt nog bij de spuiter,en ik wil de achterkant anders hebben,maar het frame heel laten... B| anyway hier een paar foto's,net een crosstuur opgezet *D

Bijlage: guzzi v35 004.JPG
 
full
:}
 
Jaaaaa tuurlijk gaat er wat gebeuren. mag nu "zwaar" rijden, dus moet ik nieuwe sproeiertjes installeren, nieuwe uitlaten monteren >>> kan alleen nog neit de juiste vinden die ik zoek..... Lange, open Shotgun uitlaten.....

En dat was het wel weer. Nouja... op het gewone winter onderhoud na dan.
 
ik ga binnenkort nieuwe zuiger + luchtfilter (misschien open) + nieuwe remblokken en remolie, en waarschijnlijk ander membraam, nieuw spruitstuk, en carburateur schoonmaken.. ook word de startmotor gemaakt en het licht doet vaag omdat het schuifknopje niet goed meer werkt...

en dan is het nog leuk dat je best was moeite moet doen om aan de onderdelen te komen, wordt vaak weer opsturen en hopen dat het goed is.

maarja dat was het wel ff zo :Z ik word al moe als ik eraan denk
 
Terug
Bovenaan Onderaan