Robust2
Die hard MF'er
Zoals het altijd gaat, het ene probleem is nog maar net opgelost en daar is het volgende al
Nu was ik daarnet aan m'n motor bezig, vrolijk omdat al m'n vaste boutjes los waren geraakt, tot ik plots aan m'n uitlaatbocht een paar kleine gaatjes zie!
Ik ben direct eens beginnen inspecteren, en zoals de meeste bochten van wat oudere motoren zit er dus wel wat roest op die bocht, maar niets spectaculair. Maar wel zitten er dus een paar (stuk of 5-6 zou ik zo zeggen) gaatjes van ongeveer 1 a 2 mm² in, helemaal onderaan waar er dus het meest rotzooi tegenkomt van het voorwiel.
Wat zou ik hier nu best mee doen, gewoon laten en zorgen dat er niets verder roest (hoe?), een of ander goedje opsmeren, of gewoon kijken voor een nieuwe uitlaat. (duur!)
Het nadeel is ook, dat mijn motor al niet zo'n veel voorkomend type is, en dat de originele uitlaat helemaal in 1 stuk is gemaakt, dus als ik iets moet vervangen voelt mn portefeuille dat wel direct.
Alvast bedankt!
Nu was ik daarnet aan m'n motor bezig, vrolijk omdat al m'n vaste boutjes los waren geraakt, tot ik plots aan m'n uitlaatbocht een paar kleine gaatjes zie!
Ik ben direct eens beginnen inspecteren, en zoals de meeste bochten van wat oudere motoren zit er dus wel wat roest op die bocht, maar niets spectaculair. Maar wel zitten er dus een paar (stuk of 5-6 zou ik zo zeggen) gaatjes van ongeveer 1 a 2 mm² in, helemaal onderaan waar er dus het meest rotzooi tegenkomt van het voorwiel.
Wat zou ik hier nu best mee doen, gewoon laten en zorgen dat er niets verder roest (hoe?), een of ander goedje opsmeren, of gewoon kijken voor een nieuwe uitlaat. (duur!)
Het nadeel is ook, dat mijn motor al niet zo'n veel voorkomend type is, en dat de originele uitlaat helemaal in 1 stuk is gemaakt, dus als ik iets moet vervangen voelt mn portefeuille dat wel direct.
Alvast bedankt!