Garmin Zumo deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
vorige week net lifetime aangeschaft hoop dat toestel niet word omgeruild
want wat ik gelezen heb hoort lifetime bij 1 serienummer / toestel
kan je dit ook wijzigen??

Ik heb hier ooit eens met Garmin over gemaild, als je op de officiele manier (dus via je dealer) een nieuwe zou krijgen is die licentie overdraagbaar. Dan moet je dat wel even aangeven bij je dealer, dacht ik.
 
Dat is de reden waarom ik er een gemaakt heb.

Met doppen in kun je de navigatie niet meer horen. Zonder doppen in ga je met versterker snel doof worden inderdaad B|



een goede kwaliteit in-ear oordoppen en het geluid kan naar 70% (en op een sportfiets, niet achter een winkelpui dus)

Bijv. de SENNHEISER CX300
 
Hallo,

Sinds enige tijd heeft mijn zumo iets irritants; er komt nog maar geluid uit een oortje, tenzij ik 'm stevig tegen de houder aanduw. Daaruit kan ik afleiden dat 't niet aan de headset ligt (die is bovendien nog best wel nieuw), er zal wel iets met een contactje zijn. Iemand enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen? Vooral met muziek is het namelijk best wel irritant.
Alvast bedankt! =)
 
Hallo,

Sinds enige tijd heeft mijn zumo iets irritants; er komt nog maar geluid uit een oortje, tenzij ik 'm stevig tegen de houder aanduw. Daaruit kan ik afleiden dat 't niet aan de headset ligt (die is bovendien nog best wel nieuw), er zal wel iets met een contactje zijn. Iemand enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen? Vooral met muziek is het namelijk best wel irritant.
Alvast bedankt! =)
Puntjes in de cradle schoonmaken heeft bij mij geholpen! :Y
 
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik ze persé wil hebben ... Maar ze staan dus gewoon op usenet gepost voor diegenen die ze wél graag hebben :o

Heb hem daar vorige week ook eens voor de fun gedownload, had meteen een worm/trojan aan m'n fietsbel hangen.. :(

Wel kan ik iedereen aanraden om bij tourenfaher.de de TF partnerhause te downloaden. Alles staat daar prachtig omschreven incl prijzen, foto, beschrijving en tel nr.

:)
 
koop de dvd van onroute 2008 voor 2 tientjes en je maakt zelf de mooiste routes daar waar je wilt rijden
(2010 is nog mooier maar vooral voor Garmin bezitters)
 
Kan ik iemand hier nog blij mee maken, voor pak hem beet 5 euro :) ?

img1879k.jpg

img1881d.jpg

img1880y.jpg


Zat in het dashboard van onze nieuwe auto geschroefd :X

Voor zover ik kan zien moet dit op o.a. de zumo 220 gaan passen.
 
Weet iemand hier een goede itn >> gpx converter voor een Mac?? :?

Wat ik namelijk allemaal tegen kom is voor Windows, en daar heb ik niets aan. -O-

Of is er ook een web-based converter??
 
Laatst bewerkt:
Word tijd dat de garmin weer een keer de motor op kan ben benieuwd of hij straks de route's nog wel kent na zo'n lange winter :P
 
Ja, sta net zo te popelen. Mijn Vox is nog bij de dealert voor een grote beurt.
Daarna eerst een mooi plekkie zoeken op het stuur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan