Garmin Zumo XT

Hallo hier ook een xt aangeschaft met de paaskorting van waypoint ( cadeautje van mijn vrouwtje ). Ik heb een week liggen experimenteren met het toestel en nu zit ik nog met wat vragen . Had eerst problemen doordat ik mijn track niet kon zien op de kaart maar iemand had het zelfde probleem dus dit heb ik ondertussen kunnen oplossen kwam door exlore ( waarvoor dank JaVaWa). Het volgende op mijn zumo 350 heb ik andere voertuig pictogrammen gedownload via garmingarage en daar ben ik door de jaren wel wat gehecht aan geraakt maar helaas bestaat de site niet meer.
1) Kan je andere voertuig pictogrammen ergens downloaden voor de xt ?
2) Of kan ik die pictogrammen van de 350 misschien overplaatsen naar de xt ?
mvg Jakke
 
Als de bestanden gezipt zijn moet je ze uiteraard eerst uitpakken. De bestanden met de extensie .srf zet je daarna zelf in de juiste map.
 
sorry maar dit is chinees voor mij
op de pc staan ze gezipt maar als ik bij eigenschapen ga kijken staat er op het einde .srf
moet ik die nog uitpakken met iets of zo slepen naar de map vehicle of kopiëren en plakken
 
Windows manier
Bestanden zippen en uitpakken
  1. Open Verkenner en zoek de gezipte map.
  2. Als je de volledige map wilt uitpakken, klik er dan met de rechtermuisknop op, selecteer Alles uitpakken en volg de instructies.
  3. Als je één bestand of map wilt uitpakken, dubbelklik je op de gezipte map om deze te openen.
Of je gebruikt het programma winzip (gebruik Google)
 
Ik heb nog een vraagje over de XT:
als ik radio luister via mijn helm en mijn Xt gekoppeld heb krijg ik van die waarschuwingsgeluidjes waardoor de verbinding met de radio weg valt en ik weer opnieuw mijn radiostation moet zoeken. Ik heb heel veel van die aandachtspingeltjes al uitgezet, maar kennelijk nog niet alles. Weten jullie welke pingeltjes ik wellicht vergeten ben?
 
Bij jou? Vast dat pingeltje dat je de maximum snelheid overschrijdt. Maar er zijn ook pingeltjes van de appjes zoals een mailtje.

Verder zijn er nog een hele hoop bij "Hulp voor de bestuurder", waaronder bijvoorbeeld een "toon" die klinkt indien de max. snelheid afneemt.
 
Bij jou? Vast dat pingeltje dat je de maximum snelheid overschrijdt. Maar er zijn ook pingeltjes van de appjes zoals een mailtje.

Verder zijn er nog een hele hoop bij "Hulp voor de bestuurder", waaronder bijvoorbeeld een "toon" die klinkt indien de max. snelheid afneemt.
En bedankt he Erik :+ ik ga nog maar eens kijken, is er ook 1 knop waarmee je alle meldingen uit kunt zetten?
 
Zou je een fotootje kunnen posten hoe het er uit ziet als er een flitsmeistermelding op de XT wordt gepresenteerd?
Wat voor smartphone gebruik je? En heb je de gratis versie van Flitsmeister?

Toen ik het gisteren testte was ik met de auto en was de headset dus niet actief, alleen XT en smartphone.2
@motorduiveltje een beetje late reactie maar ik heb pas sinds kort de GoPro voor op de helm dus nu pas een foto.
Mijn telefoon is een IPhone 6 plus en ik heb de gratis versie van Flitsmeister.

Zo ziet een melding eruit op de XT

Flitsmeister op XT.jpg
 
@The myth
Melding wordt aangestuurd door Smartphone Link?
Kan dit ook op een Zumo 346?

Zou handig zijn als deze ook automatisch gestart kan worden net als Flitsmeister op basis van een BT verbinding.
Heb nu alleen audio waarschuwingen van FM op de Zumo.
Ook handig, maar een melding in beeld zou ook wel fijn zijn.
 
Even getest met de Garmin Smartphone Link.
Connect nu automatisch met de Zumo 346, maar is wel een accuvreter.

Gedwongen stoppen is dus noodzakelijk als je deze niet gebruikt.
 
Ik leg de telefoon gewoon in de tanktas, compleet met een accupack van 15000 mAh. Kan de telefoon dagenlang op voort.
 
Voor de melding van FM te krijgen, zijn er instellingen die moeten gerespecteerd worden? Het gebeurt toch via garmun drive?
 
Voor de melding van FM te krijgen, zijn er instellingen die moeten gerespecteerd worden? Het gebeurt toch via garmun drive?
Jou lukt het ook niet? Mag ik vragen of je een android phone of iPhone gebruikt? Ik heb android en heb al van alles geprobeerd, whatsapp-berichten komen keurig op de XT maar flitsmeister-berichten niet.
 
Hallo allen, ik ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik alle oude sporen van mijn XT kan verwijderen zonder de instellingen van mijn XT terug te brengen naar fabrieksinstellingen. Heeft iemand een idee??

Groet
 
Terug
Bovenaan Onderaan