Ik ben bezig met het verbouwen van mijn Kawa KLX650 SM en uiteraard hoort bij een juiste verbouwing een beetje porno remmerij.
Heb dus een nieuwe Braking remklauw gekocht en stalenremleidingen en een grotere rempomp ( 16 mm Nissin )
Dit is de remklauw met schroefbanjo en stalenleidin
De leiding lekt nergens en de banjos zitten goed. Ik heb de leiding, rempomp en remklauw nu met ongeveer 0,5 liter DOT4 doorgepompt maar krijg dus absoluut geen druk. Af en toe lijkt hij wat harder te worden maar volgens mij is dat alleen maar psychisch
Heb de rempomp al een week met een tie-rap (ty-wrap, tie-wrap, what ever ) open laten staan maar zonder resultaat. Alle bekende trucken zijn uit de kast gehaald maar nul resultaat...
Heeft iemand nog geniale idee hoe i ker wel druk op krijg of weet iemand hoe je er achter komt of een rempomp verrot is
Misschien iemand uit Dordt die tijdelijk even een goede rempomp kan lenen om het zeker te weten
Tips zijn MEER dan welkom...
Heb dus een nieuwe Braking remklauw gekocht en stalenremleidingen en een grotere rempomp ( 16 mm Nissin )
Dit is de remklauw met schroefbanjo en stalenleidin
De leiding lekt nergens en de banjos zitten goed. Ik heb de leiding, rempomp en remklauw nu met ongeveer 0,5 liter DOT4 doorgepompt maar krijg dus absoluut geen druk. Af en toe lijkt hij wat harder te worden maar volgens mij is dat alleen maar psychisch
Heb de rempomp al een week met een tie-rap (ty-wrap, tie-wrap, what ever ) open laten staan maar zonder resultaat. Alle bekende trucken zijn uit de kast gehaald maar nul resultaat...
Heeft iemand nog geniale idee hoe i ker wel druk op krijg of weet iemand hoe je er achter komt of een rempomp verrot is
Misschien iemand uit Dordt die tijdelijk even een goede rempomp kan lenen om het zeker te weten
Tips zijn MEER dan welkom...