Geluidslimiet Assen

JoGSXR

Rookie
12 apr 2012
11
0
Hallo Allemaal

Maandag 9 juli ga ik voor de eerste keer in Assen rijden.
Organisatie is Motorsportschool.
Ik lees net de bevestigingsbrief en zie er 88dB staan.
Hoe werkt de meting en zijn er voorafgaande metingen bij de technische controle ?

Ik rijd met een GSX-R600 K6 met lange Akrapovic en moet in Zolder (95dB) al oppassen..

Isolatie in de kuip plakken werkt dat eigelijk ?


Grtz
Jo
 
Het enige wat ik weet is dat bij assen je gecontroleerd word bij en grote poort die na de 'strubben'komt en voor de 'runskenhoek' zit in dat lange stuk word je via je sensor gecontroleerd.. mij werd geadviseerd om op te schakelen daar.. dus geen problemen gehad.(ben er met de LMD geweest 15 april)
Ik rij met een remus uitlaat (waar geen db killers in kunnen) ofja zal best kunnen met wat gaten boren:P

en er reden zat motoren rond die echt wel 10 x zo hard klonken:P!
 
Jo, wat zijn je rondetijden op Zolder? Hoe trager je bent , hoe minder geluid je maakt.

LuckyDucy, hier op het forum verkoopt DB-killers die goed werken op het circuit.

Dat de LMD geen problemen bij sommigen veroorzaakten zit meer in de rondetijden die er gehaald worden.

Verder hangt het erg van de orgnisatie af in hoeverre je wordt gecontroleerd.
 
Allright.

Ik rij zolder tussen de 1m50 en 1m55 op een originele uitlaatdag. (hopelijk dit seizoen een beetje sneller :-)) Op een open uitlaat dag ietsje sneller.
Als ik op het einde van de dag geen rekening meer houd met de paal en gewoon mijn lijn rijd in de bianchi vol op de gas vlieg ik er af met 97.5dB (95 toegestaan).
 
Ik heb er een lange akrapovic (hexagonal slip on) op zitten. Motor van klep in de uitlaat is er af gehaald zodat klep altijd open blijft en BMC luchtfilter.
Ik haal dB-killer er nooit uit want motor is afgesteld met killer gemonteerd.
full
 
Allright.

Ik rij zolder tussen de 1m50 en 1m55 op een originele uitlaatdag. (hopelijk dit seizoen een beetje sneller :-)) Op een open uitlaat dag ietsje sneller.
Als ik op het einde van de dag geen rekening meer houd met de paal en gewoon mijn lijn rijd in de bianchi vol op de gas vlieg ik er af met 97.5dB (95 toegestaan).

150 op Zolder komt overeen met 1:58-2:01 op assen.

Heb je al eens isolatie in je inlaatbuizen geprobeerd? schijnt veel geluid te generenen
heb eens gelezen dat ze er dan van die verwarmingsbuizen folie slurfen instoppen.

ik had op zolder met de 900SS ook problemen terwijl dat niet zo was op assen ( al ging ik verhoudingsgewijs wel sneller op Zolder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan