"genaaid"door de belastingdienst

@DKP Heb je onze wegen wel eens beleefd? Dat is namelijk een belevenis... daar betalen we voor, naar ratio
 
@DKP Heb je onze wegen wel eens beleefd? Dat is namelijk een belevenis... daar betalen we voor, naar ratio
Ja, dat liet ik hier toch al merken ;)
...
Maar nu weet je dan ook meteen waarom onze wegen minder goed zijn, de staat heeft er het geld niet voor, want wij betalen te weinig :+
...

En idd, rijden op de Nederlandse wegen is een hele belevenis ... geen trillinkje in uw kont, handen en voeten, geen "kedoenk kedoenk kedoenk" effect zoals op onze wegen, je lijkt er te zweven,

... in slaap vallen doe je erdoor :Z :+
Zoals je zegt, rijden op de Nederlandse wegen is een belevenis. :]
Rijden op de Belgische wegen, dat is een avontuur, een uitdaging! })

Tot zover de zelfverdedigingsmodus :+
 
Ja, dat liet ik hier toch al merken ;)


En idd, rijden op de Nederlandse wegen is een hele belevenis ... geen trillinkje in uw kont, handen en voeten, geen "kedoenk kedoenk kedoenk" effect zoals op onze wegen, je lijkt er te zweven,

... in slaap vallen doe je erdoor :Z :+
Zoals je zegt, rijden op de Nederlandse wegen is een belevenis. :]
Rijden op de Belgische wegen, dat is een avontuur, een uitdaging! })

Tot zover de zelfverdedigingsmodus :+
Overdrijven is ook een vak he,ik kom regelmatig in België en op die betonplaatwegen na valt het reuze mee en rijd het niet anders dan in NL.
 
Overdrijven is ook een vak he,ik kom regelmatig in België en op die betonplaatwegen na valt het reuze mee en rijd het niet anders dan in NL.
Probeer de Belgische binnendoorwegen in het "grensgebied" met Luxemburg maar eens....
 
Probeer de Belgische binnendoorwegen in het "grensgebied" met Luxemburg maar eens....
Tja er zijn altijd wel slechte wegen te vinden ook in NL,zo heb ik eens een ZX10R verschroot,de weg was zo slecht dat hij niet meer te houden was,
ik klapte vol op een betonnen afscheiding,gelukkig was ik zo slim om vlak er voor vol in de voorrem te knijpen en van de motor te springen,motor klapte vol in de afscheiding en ik ben er over gevlogen,buiten wat blauwe plekken had ik niks,de motor was totaal verschroot.
 
Laatst bewerkt:
Je hield je daar natuurlijk aan de reguliere maximaal toegestane snelheid gehouden waardoor je de weg beheerder aansprakelijk gesteld hebt en je volledige ZX10R vergoed gekregen hebt?
 
Acceptgiro's anno 2020?????

Ik denk dat de fiscus niet 2 maar minstens 10 staatssecretarissen nodig heeft om e.e.a. weer vlot te trekken.
 
Tja er zijn altijd wel slechte wegen te vinden ook in NL,zo heb ik eens een ZX10R verschroot,de weg was zo slecht dat hij niet meer te houden was,
ik klapte vol op een betonnen afscheiding,gelukkig was ik zo slim om vlak er voor vol in de voorrem te knijpen en van de motor te springen,motor klapte vol in de afscheiding en ik ben er over gevlogen,buiten wat blauwe plekken had ik niks,de motor was totaal verschroot.
Ik had net een nieuwe motorfiets gekocht en hield mijn volgauto goed in de gaten.
Draai de snelweg rond Eindhoven op, spiegel nog een keer, kijk voor me en zie allemaal diepe langsstrepen. :o :o

Ze hadden het asfalt afgeschraapt, en niet zo netjes ook 8)7 reed ook in een kommetje verderop.
Dus ik zet mij schrap voor de tankslapper en hobbels die ik omlaag moest.. het was al te laat om te remmen..

En ik voel... NIETS.. zo'n telelever voorvork is op dat moment wel erg lekker. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan