Geniet nog maar, zolang het nog kan....

Ja, in letterlijk het meest westelijke puntje van Duitsland. Dat zegt niets over het verre / verdere / verste / meest verre oosten waar wij wonen.

En hou maar op, want eigenwijzer dan ons vind je ze alleen in Drenthe. :+


preach-brother.jpg



Emmen, dus reserve-Duitser. En ik ga hier noooooit meer weg. Hier werken 3 politie agenten en die rijden op zwijnen. Ook richt niet elke zieligerd hier een actiegroep op hier omdat hij/zij een scheet dwars heeft zitten.

Door veel import vanuit de Randstad etc wordt het er helaas niet beter op, no offence. Omgeving TT circuit is mooi voorbeeld. Lekker naar Drenthe verhuizen, in de buurt van het enige GP circuit van Nederland gaan wonen en dan lopen pijpzeiken over geluid. En nog een podium krijgen ook.. Zum kotsen..🤮
 
Door veel import vanuit de Randstad etc wordt het er helaas niet beter op, no offence. Omgeving TT circuit is mooi voorbeeld. Lekker naar Drenthe verhuizen, in de buurt van het enige GP circuit van Nederland gaan wonen en dan lopen pijpzeiken over geluid. En nog een podium krijgen ook.. Zum kotsen..🤮
Die daar lopen te zeiken die zijn er niet naar toe verhuisd. En maak je geen zorgen, ze sterven al langzaam uit.
 
Ondanks ik zelf ook niet houd van te veel lawaai (lees: brulpijpen, en de daarbijhorende revvers-addicten), vind ik dit een brug te ver.

Maar ja, het zijn weer de enkelingen die het voor de rest verpesten ...
Een uitlaat met een wat anders en sportiever geluid, die maakt wat meer lawaai, klopt, maar zolang je daar relatief normaal mee rijdt niet ondraaglijk. Die brulpijpen en het kinderachtig revven erbij wel ...

Maar wat mij betreft mogen ze hier in mijn buurt is komen controleren en BEBOETEN op overmatig honden geblaf, want dat zorgt ervoor dat ik niet meer van mijn tuin kan GENIETEN B|
 
Ondanks ik zelf ook niet houd van te veel lawaai (lees: brulpijpen, en de daarbijhorende revvers-addicten), vind ik dit een brug te ver.

Maar ja, het zijn weer de enkelingen die het voor de rest verpesten ...
Een uitlaat met een wat anders en sportiever geluid, die maakt wat meer lawaai, klopt, maar zolang je daar relatief normaal mee rijdt niet ondraaglijk. Die brulpijpen en het kinderachtig revven erbij wel ...

Maar wat mij betreft mogen ze hier in mijn buurt is komen controleren en BEBOETEN op overmatig honden geblaf, want dat zorgt ervoor dat ik niet meer van mijn tuin kan GENIETEN B|
en zo kunnen we overal lekker over blijven zeuren ,schreeuwende kids ,voetbal/sport geschreeuw ,e-bike bejaarden, wielrenners ,chopperaars ,rossi wannabees, wolkenjagers , etc etc , zeuren om te zeuren , coronatijd zeurtijd !
 
Tja, en zo heeft iedereen wel zijn ergernissen...het grote probleem is nogmaals dat NL overbevolkt is...
België ook, maar gelukkig toch net iets minder.

Maar even serieus, niets erger dan overmatig blaffende honden. Niet voor niets dat dat in veel gebieden in de USA verboden is.

Ze mogen af en toe eens blaffen hoor, maar zo van die honden die echt heel de dag buiten lopen te blaffen, zouden ze moeten wegnemen en bij een baasje zetten die wél goed voor ze zorgt! Want het probleem van een voortdurend blaffende hond ligt doorgaans niet bij de hond zelf, maar wel het baasje.

Zo ook met uitlaten. Beetje sport uitlaat kan best, maar het zijn de "baasjes" die er verkeerd mee omspringen die het verzieken.
 
en zo kunnen we overal lekker over blijven zeuren ,schreeuwende kids ,voetbal/sport geschreeuw ,e-bike bejaarden, wielrenners ,chopperaars ,rossi wannabees, wolkenjagers , etc etc , zeuren om te zeuren , coronatijd zeurtijd !
Vergeet niet het zeuren over zeurpieten :)
 
Mag pieten wel🤔
Zolang ze maar niet zwart ... gekleurd ... getint* zijn dacht ik toch van wel ... hoop ik ...

* en nu maar hopen dat dit woord intussen ook al niet op de ter-ood-te-veroordelen-lijst-wegens-gebruik staat ...
 
en zo kunnen we overal lekker over blijven zeuren ,schreeuwende kids ,voetbal/sport geschreeuw ,e-bike bejaarden, wielrenners ,chopperaars ,rossi wannabees, wolkenjagers , etc etc , zeuren om te zeuren , coronatijd zeurtijd !
Mijn buren zeiken vooral over mij...moet zeggen heb niet veel last van mijzelf.
 
en zo kunnen we overal lekker over blijven zeuren ,schreeuwende kids ,voetbal/sport geschreeuw ,e-bike bejaarden, wielrenners ,chopperaars ,rossi wannabees, wolkenjagers , etc etc , zeuren om te zeuren , coronatijd zeurtijd !
Sommige mensen geloven ook oprecht dat dit soort volk stopt met janken als iedereen met een originele uitlaat over "hun" dijk/weg/straat whatever rijdt..
 
Zelfs een 2wielige duracell komt niet onder de 70db qua geluidproduktie.
Er zijn geen banden die onder dat geluidsniveau kunnen komen.
Dat is dus een totaal ridicule eis die de nevom neer wil leggen bij de overheid.

En stank en walm van een uitlaat staat totaal niet in verbinding met wel of niet goed gedempt.
 
Zelfs een 2wielige duracell komt niet onder de 70db qua geluidproduktie.
Er zijn geen banden die onder dat geluidsniveau kunnen komen.
Dat is dus een totaal ridicule eis die de nevom neer wil leggen bij de overheid.

En stank en walm van een uitlaat staat totaal niet in verbinding met wel of niet goed gedempt.
:^


Bla, bla

In het zelfde programma vertelde iemand van een trainingscentrum, dat zij met een BMW GS testen hadden gedaan. Deze motor produceerde met 80 km per uur en uitgeschakelde motor, 83 db geluid met de banden in het voorbij rijden.
 
Zelfs een 2wielige duracell komt niet onder de 70db qua geluidproduktie.
Er zijn geen banden die onder dat geluidsniveau kunnen komen.
Dat is dus een totaal ridicule eis die de nevom neer wil leggen bij de overheid.

En stank en walm van een uitlaat staat totaal niet in verbinding met wel of niet goed gedempt.
Ik weet niet wat voor types er voor de rest huizen bij de aangeslotenen bij nefom maar hier in het zuiden zijn het dus linkse schreeuwers, van die water en zeep types, met neusharen waar een broedende merel in kan nestelen...
 
Ik vind dit ook allemaal onzin. Het probleem is niet de motor, het probleem zijn de mensen zelf. Ze hebben allemaal wat te zeuren, maar diezelfde mensen staan wel de hele zondag met een hogedruk spuit te blazen en gaan 3x per jaar met het vliegtuig op vakantie etc.
Verder ben ik wel een voorstander van een ce markering. Dan ben je de trechters en open kachelpijpen kwijt(not for street use etc.) Mijn auto maakte meer herrie dan mijn 600rr met leovince pijp. Maar daar zit wel een ce verklaring bij. Heb ook nog nooit klachten gehoord over mijn uitlaat. Zou 't wel scheef vinden als ik straks met mijn motor bekeurd word terwijl menig gti of cupra meer herrie maakt. Dus hoop dat dit allemaal mee valt. Vind een sportief geluid altijd wel leuk. Maar vrees voor het ergste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan