geplande Vogezentrip 2015 van het grote GS-topic

Woensdag wordt de rest gerepareerd: achterlicht, kentekenplaat en wordt tevens de schakelassistent gemonteerd.




... dan hoop ik dat voorlopig de komende 15 jaar mijn motor wordt ontzien. Al was het alleen al vanwege de schadedelen die ik nu in mijn garage in opslag heb liggen :X
 
Expert is geweest. Wachten op het expertise rapport en goedkeuring van de verzekering. ..
 
Zo, vandaag de motor bij dealer gehad oor de laatste reparaties ...







... dacht ik. Kreeg ik te horen dat ik 'm nog een keer twee dagen moet missen omdat het achter hulpframe gericht moet worden. :(

Extra kostenpostje van nog eens zo'n 4 1/2 honderd euri's. B|
 
Schiet lekker op zo..

De dealer heeft de onderdelen besteld. Krijgt ze volgende week als het goed is allemaal binnen en met nog een weekje moet ik weer kunnen rijden. Schade aan motor is ff ruim 4100 euro.. Daar zit jij ondertussen ook wel aan denk ik, Erwin?
 
Laatst bewerkt:
De € 3800 is gepasseerd, dus ik kom in de buurt. Afspraak staat voor de 20e. als het een beetje meezit mag ik dan twee dagen spelen met de R1200R LC met keyless ride en schakelassistent.
 
Schiet lekker op zo..

De dealer heeft de onderdelen besteld. Krijgt ze volgende week als het goed is allemaal binnen en met nog een weekje moet ik weer kunnen rijden.

We zijn ruim een weekje verder. Kun je nu al weer rijden?
 
Laatst bewerkt:
Echt belachelijk eigenlijk he, we zijn nu precies twee maanden verder.
Onbegrijpelijk dat zoiets zo lang moet duren, het lijkt wel of íedereen er lekker uitgebreid de tijd voor neemt B|
 
Nope nog niet onderweg op motor... als het goed is, zijn in de vorige week alle benodigde onderdelen binnen gekomen bij de dealer... in zal eens bellen over wanneer ik hem kan komen halen ;)

Bedankt voor jullie medeleven! :j
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het echt ongelooflijk lang duren........
Eigenlijk zou iedereen die in deze geld tegoed heeft van je zoals vervoerder en reperateur, ook 2 maanden laten wachten.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan